دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۶۲۱۷
سه‌شنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲

فکرشهر: استاندار بوشهر از الحاق یک هزار و ۲۰۰ هکتار زمین به محدوده شهر‌های استان خبر داد و گفت: تکمیل و افتتاح واحد‌های مسکونی و واگذاری اراضی به مردم در شهر‌ها و روستا‌های استان بوشهر تسریع شود.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، احمد محمدی‌زاده در نشست با مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر با قدردانی از خدمات شایسته این نهاد در اجرا طرح‌های مختلف، اظهار داشت: ساخت مسکن برای محرومان و مستضعفان از راهبرد‌های مهم و اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران است و رفع مشکلات نیازمندان در اولویت قرار دارد.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر در سه سال گذشته خدمات قابل توجهی انجام داده است، گفت: سال‌های ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ بنیاد مسکن استان بوشهر عملکرد مطلوب و قابل توجهی در ساخت مسکن و مقاوم‌سازی واحد‌های روستایی و توسعه زیرساخت‌های عمرانی داشته است که از زحمات آنان تشکر می‌شود.

استاندار بوشهر از الحاق یک‌هزار و ۲۰۰ هکتار زمین به محدوده شهر‌های استان برای ساخت واحد‌های مسکونی خبر داد و بیان کرد: تصویب الحاق این اراضی در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر در اولویت قرار گرفته شود تا زمینه ساخت واحد مسکونی و واگذاری اراضی به جامعه هدف تسریع شود.

محمدی‌زاده واگذاری زمین مسکونی در شهر‌های استان بوشهر را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت واگذاری زمین مسکونی به جامعه هدف تسریع شود.

وی ساخت ۲۸۰۰ واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: با توجه به اجرا طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی تکمیل و افتتاح ۵۶۰۰ واحد آن در سه مرحله هفته دولت، دهه فجر و سالروز تأسیس بنیاد مسکن در دستور کار قرار گرفته شود.

استاندار بوشهر ساخت مسکن محرومین را مورد اشاره قرار داد و گفت: سهمیه مسکن محرومین استان بوشهر به ۷۰۰ واحد افزایش یابد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر