دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۶۲۳۲
سه‌شنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۱

فکرشهر: رئیس کل دادگستری استان بوشهر از مسئولان قضایی خواست نسبت به زمان رسیدگی پرونده‌ها و اطاله دادرسی حساس باشند و اجازه ندهند که روند رسیدگی به یک پرونده بیش از حد معمول طولانی شود، چرا که این موضوع باعث فساد می‌شود.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، مهدی مهرانگیز عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگاه عمومی بندر ریگ به موضوع حقوق عامه و بیت‌المال اشاره کرد و اظهار داشت: مسئولان قضایی باید نسبت به صیانت از حقوق بیت‌المال اهتمام ویژه داشته باشند و در خصوص حقوق عامه در هر جا که تضییع حقوق عامه مشاهده کردند حتما ورود و تا حصول نتیجه موضوعات را پیگیری کنند.

وی افزود: مسئولان قضایی باید در همه حال برای رفع مشکلات و احقاق حقوق مردم تلاش کنند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر تکریم ارباب رجوع و مردم‌داری در هر حوزه قضایی را از اولویت‌های انتخاب مسئولین قضایی در این دوره دانست و گفت: مسئولین حوزه‌های قضایی باید این موضوع را مد نظر قرار دهند که مردم‌دار باشند و مردم بتوانند به راحتی با آن‌ها دسترسی داشته باشند تا درخواست‌ها و نظرات خود را بیان کنند.

مهرانگیز در ادامه به برخی از موارد حقوق عامه نیز اشاره کرد و افزود: یکی از این موارد مطرح شده که باید ورود کرد نقاط حادثه خیز در بندر ریگ است و اصلاح این نقاط باید در دستور کار قرار گرفته شود.

وی از مسئولین قضایی استان بوشهر خواست نسبت به زمان رسیدگی پرونده‌ها و اطاله دادرسی حساس باشند و اجازه ندهند که روند رسیدگی به یک پرونده بیش از حد معمول طولانی شود چرا که این موضوع باعث فساد و بعضاً اثر بازدارندگی آن نیز کم می‌شود.

رئیس کل دادگستری بوشهر با تاکید بر تعامل و ارتباط دوسویه با مسئولان دستگاه‌های اجرایی و مسئولان نظامی و انتظامی شهرستان گناوه اظهار کرد: مسئولان جدید قضایی بندر ریگ باید در راستای حفظ امنیت مردم و ایجاد احساس امنیت پایدار در جامعه تمام تلاش خود را به‌کار گیرند.

در این مراسم از زحمات موسوی پویا تقدیر و فاطمیان به عنوان رئیس جدید دادگاه عمومی بخش ریگ معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر