دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۲۰۰۶۳۰۸
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷

فکرشهر: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه ما افتخار سربازی رهبر معظم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را با هیچ موردی عوض نمی‌کنیم، مهم‌ترین افتخار را نشاندن لبخند رضایت بر چهره حضرت آیت الله خامنه‌ای توصیف کرد.

به گزارش فکرشهر از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی در آیین تکریم و معارفه مدیران جدید و پیشین موسسه ایران اظهار داشت: روزنامه ایران روزنامه دولت است. ما ۳۰۰ روزنامه در کشور داریم که یکی از آن‌ها متعلق به دولت است آن هم در شرایطی که شاهد جنگ رسانه‌ای پیچیده هستیم و این موضوع، کار بیش از حد و شبانه‌روزی می‌طلبد.

وی افزود: ما ایام مبارکی را بعد از عید سعید فطر پشت سر می‌گذاریم و ان شاءالله مشمول رحمت و غفران الهی قرار گرفته باشیم. آشنایی ما با آقایان روزی‌طلب، صالحی و نادری به مقطع حضور در مرکز بررسی‌های ریاست جمهوری و مجموعه رجانیوز در سال ۸۵ بازمی‌گردد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان خدمات رسانه‌ای روزی‌طلب در سال‌های گذشته به ورود وی به حوزه‌های مختلف از جمله تاریخ امنیت جمهوری اسلامی نیز اشاره کرد.

اسماعیلی گفت: روزی‌طلب فردی مسلط و قوی در این حوزه است که از روحیه پایمردی و عدالت خواهی وی ناشی می‌شود.

وی ادامه داد: روزی‌طلب با روحیه پُرکار خود در کنار روزنامه‌نگاری در حوزه انتشارات، آثار مکتوب و تولیدات سینمایی هم آثار کم نظیری را به ویژه درباره چهره منافقین رقم زد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: اگر احسان صالحی نبود ما هیچ جایگزینی برای روزی‌طلب متصور نبودیم تا بتوانیم سطح کیفی روزنامه را بالا نگه داریم و امیدواریم افق‌گشایی‌های جدیدی را شاهد باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر