سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۶۳۶۲
يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸

فکرشهر: نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان گفت: تاکنون اراده جدی برای ساماندهی وضعیت آبرسانی، توزیع آب شرب و جمع‌آوری فاضلاب در جزیره خارگ دیده نمی‌شود و امید می‌رود وزارت نفت و نیرو پای کار بیاید.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری شامگاه شنبه در دیدار با مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با بیان اینکه جزیره خارگ یکی از کانون‌های مهم اقتصادی کشور و قلب تپنده صادرات نفت است بر توجه به نگاه ویژه مسئولان به جزیره خارگ تأکید کرد و اظهار داشت: برخی از مطالبات مردم جزیره خارگ همچنان بر روی زمین مانده که مدیران باید برای رفع آن تلاش کنند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه داشتن شهری زیبا و جذاب حق شهروندان است، گفت: بهبود سیمای جزیره خارگ با جدیت بیشتری در دستور کار مدیران قرار بگیرد.

حسینی بوشهری با اشاره به اینکه فرصت خدمت به مردم محدود است، افزود: انسان وقتی عهده‌دار مسئولیت می‌شود باید برنامه‌ریزی هدفمند داشته باشد و اولویت‌ها را مشخص کند تا هنگامی که می‌خواهد مسئولیت را تحویل دهد اقدامات به سرانجام رسانده برای مردم ملموس باشد.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بهره‌مندی از آب شرب سالم حق اهالی خارگ است، خاطر نشان کرد: تاکنون اراده جدی برای ساماندهی وضعیت آبرسانی، توزیع آب شرب و جمع‌آوری فاضلاب در جزیره خارگ دیده نمی‌شود و امید می‌رود وزارت نفت و نیرو پای کار بیایند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر