جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده سپاه امام صادق امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: کنگره بوشهر دو قرن مقاومت اواخر اسفندماه امسال در بوشهر برگزار می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، سردار فتح‌الله جمیری در نشست برگزاری کنگره بوشهر دو قرن مقاومت اظهار داشت: استان بوشهر تاریخی سراسر افتخار دارد و مردم این استان بارها نشان داده‌اند که آماده دفاع از این آب و خاک هسند.\n\nوی با اشاره به سابقه طولانی استان بوشهر در مقابله و ایستادگی در مقابل استعمارگران و کشورهای استکباری، اضافه کرد: مردم استان بوشهر همواره در مقابله با دشمنان پیشتاز بوده‌اند و هم اکنون نیز برای این مهم آماده هستند.
کد خبر: ۲۰۰۷۵
يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴

فکرشهر: فرمانده سپاه امام صادق امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: کنگره بوشهر دو قرن مقاومت اواخر اسفندماه امسال در بوشهر برگزار می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، سردار فتح‌الله جمیری در نشست برگزاری کنگره بوشهر دو قرن مقاومت اظهار داشت: استان بوشهر تاریخی سراسر افتخار دارد و مردم این استان بارها نشان داده‌اند که آماده دفاع از این آب و خاک هسند.

\n\n

وی با اشاره به سابقه طولانی استان بوشهر در مقابله و ایستادگی در مقابل استعمارگران و کشورهای استکباری، اضافه کرد: مردم استان بوشهر همواره در مقابله با دشمنان پیشتاز بوده‌اند و هم اکنون نیز برای این مهم آماده هستند.

\n\n

فرمانده سپاه امام صادق امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: در همین راستا کنگره بوشهر دو قرن مقاومت اواخر اسفندماه امسال در بوشهر برگزار می‌شود و سرداران مبارزه با استعمار و استکبار استان بوشهر معرفی می‌شوند.

\n\n

وی با اشاره به تبیین چهره استعمار انگلیس و معرفی استان بوشهر به عنوان نماد مقاومت و ایستادگی در برابر استعمار انگلیس در این کنگره، افزود: تجلیل  از شهدا، علما و قهرمانان مبارزه با استعمار از جمله اهداف برگزاری این کنگره است.

\n\n

سردار جمیری خاطرنشان ساخت: تعدادی از سرداران مبارزه با استعمار و استکبار استان بوشهر سال گذشته معرفی شدند و امسال نیز تعدادی دیگر از این سرداران معرفی می‌شوند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر