شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در آئین گرامیداشت 16 اسفند روز قرآنی استان بوشهر 61خانواده شهید قرآنی این استان تجلیل شدند.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر روز یکشنبه در همایش تجلیل از خانواده های شهدای قرآنی استان بوشهر گفت: قرآنی بودن، جهاد کردن در راه خدا و شهادت از سه ویژگی بارز شهدای قرآنی است.\n\nآیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: قرآن کتاب سوق دهنده انسان ها از تاریکی و ظلمت به سمت نور است که شهدای قرآنی توانستند به این مقام ارزشمند دست پیدا کنند.
کد خبر: ۲۰۰۷۷
يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶

فکرشهر: در آئین گرامیداشت 16 اسفند روز قرآنی استان بوشهر 61خانواده شهید قرآنی این استان تجلیل شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر روز یکشنبه در همایش تجلیل از خانواده های شهدای قرآنی استان بوشهر گفت: قرآنی بودن، جهاد کردن در راه خدا و شهادت از سه ویژگی بارز شهدای قرآنی است.

\n\n

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: قرآن کتاب سوق دهنده انسان ها از تاریکی و ظلمت به سمت نور است که شهدای قرآنی توانستند به این مقام ارزشمند دست پیدا کنند.

\n\n

وی بیان کرد: کتابی که باید انسانها را هدایت کند باید دارای مقام عرشی باشد که این کتاب نورانی قرآن است.

\n\n

\n\n

صفایی بوشهری یادآور شد: شهدا قرآنی همنشین با نور و بر بال عروجی قرآنی نشستند که این خود از بزرگترین نعمت هاست.

\n\n

امام جمعه بوشهر اظهارکرد: انسانها چون همواره در حال از دست دادن حیات خود هستند در زیانند ولی شهدا و بویژه شهدا قرآنی همیشه زنده و نزد خداوند بهره می برند.

\n\n

صفایی بوشهری در ارتباط با روز قرآنی استان بوشهر گفت: روز وفات آیت الله معتقد اهرمی که به عنوان روز قرآنی استان بوشهر نامگذاری شده باید به عنوان قلب قرآنی ایام سال در استان بوشهر باشد و خونی قرآنی به کل ایام سال این استان بدهد.

\n\n

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: در این استان 61 شهید قرآنی وجود دارد که بیش از 30 شهید آن از شهر بوشهر است.

\n\n

حجت الاسلام ابراهیم تشکری افزود: برقراری ارتباط با پرورگار از افتخارات مهم شهدای قرآنی است که از طریق انس با قرآن به آن دست یافتند. 

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر