يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برپایی نماز جماعت در اماکن گردشگری استان بوشهر خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا در نشست مسئولان در دشتستان اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در جامعه امری لازم و ضروری است و همه مردم و مسئولان موظف هستند که در این مسیر تلاش کنند.\n\nوی افزود: برای ایام نوروز، برنامه‌ریزی بسیار مناسبی انجام شده و برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۰۱۵۷
دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳

فکرشهر: معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برپایی نماز جماعت در اماکن گردشگری استان بوشهر خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا در نشست مسئولان در دشتستان اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در جامعه امری لازم و ضروری است و همه مردم و مسئولان موظف هستند که در این مسیر تلاش کنند.

\n\n

وی افزود: برای ایام نوروز، برنامه‌ریزی بسیار مناسبی انجام شده و برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.

\n\n

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر خاطر نشان کرد: برپایی نماز در اماکن گردشگری و توریستی استان به ویژه در سواحل مورد توجه است و امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.

\n\n

محمودی‌نیا تصریح کرد: نشست‌های متعددی با شوراهای هیئت‌های مذهبی و کانون‌های مداحان استان برگزار کرده‌ایم و مراسمات مذهبی در ایام نوروز با کیفیت مطلوب برگزار می‌شود.

\n\n

وی از برپایی نماز جماعت در اماکن گردشگری استان بوشهر خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و با همکاری روحانیون بومی و اعزامی، نماز جماعت در اماکن گردشگری استان بوشهر اقامه خواهد شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر