دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان بوشهر از مصرف روزانه 150 هزار لیتر سوخت هواپیما در استان بوشهر خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، مهرداد بیوکی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: شرکت پخش و فرآورده‌های نفتی استان بوشهر در راستای خدمت‌رسانی به مهمانان نوروزی، آمادگی کامل دارد و تمهیدات لازم برای این مهم اندیشیده شده است.\n\nوی افزود: از اول اسفندماه، سرکشی به مجتمع‌های بین‌راهی و پمپ بنزین‌ها آغاز شده و نواقصات تمام این مراکز مرتفع شده است.
کد خبر: ۲۰۱۶۰
دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵

فکرشهر: مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان بوشهر از مصرف روزانه 150 هزار لیتر سوخت هواپیما در استان بوشهر خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مهرداد بیوکی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: شرکت پخش و فرآورده‌های نفتی استان بوشهر در راستای خدمت‌رسانی به مهمانان نوروزی، آمادگی کامل دارد و تمهیدات لازم برای این مهم اندیشیده شده است.

\n\n

وی افزود: از اول اسفندماه، سرکشی به مجتمع‌های بین‌راهی و پمپ بنزین‌ها آغاز شده و نواقصات تمام این مراکز مرتفع شده است.

\n\n

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان بوشهر خاطر نشان کرد: 10 اکیپ برای بازرسی از مجتمع‌های خدمات بین راهی اعزام شدند و تلاش زیادی برای خدمات‌رسانی بهینه در سوخت‌رسانی و خدمات رفاهی به مهمانان صورت گرفته است.

\n\n

بیوکی تصریح کرد: با توجه به ذخیره‌سازی مطلوب، هیچگونه کمبود سوختی برای ایام نوروز نخواهیم داشت و سوخت‌رسانی بدون وقفه در تمام جایگاه‌های سوخت استان با کیفیت مطلوب انجام می‌شود.

\n\n

وی بیان کرد: تامین، نگهداشت و توزیع انواع فراورده‌های نفتی مورد نیاز از قبیل بنزین، بنزین سوپر، نفت گاز، نفت سفید و انواع سوخت‌های هوایی و ... با استفاده از زیرساخت‌های موجود از جمله انبار نفت شهید محمدصادق غریبی با فعالیت شبانه‌روزی در سه شیفت کاری پیش‌بینی شده و بارگیری و تخلیه سوخت و ارسال به جایگاه‌های استان بدون توقف انجام می‌شود.

\n\n

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان بوشهر گفت: تمام نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی مجاور مجاری عرضه سوخت از اول اسفند با نظارت و کنترل‌هایی که توسط بازرسین این شرکت پیگیری می‌شود، مورد بازبینی قرار گرفته‌اند و برای سرویس‌دهی در تمام ایام سال به ویژه در ایام نوروز آمادگی کاملی داریم.

\n\n

بیوکی از مصرف روزانه 1.3 میلیون لیتر بنزین در استان بوشهر خبر داد و ابراز داشت: بر اساس آمار موجود، روزانه بیش از یک میلیون و 350 هزار لیتر بنزین در استان مصرف می‌شود که این میزان سوخت توسط جایگاه‌های عرضه بنزین توزیع می‌شود.

\n\n

وی یادآور شد: همچنین روزانه 170 هزار متر مکعب گاز نیز توسط جایگاه‌های سی ان جی مستقر در استان بین مردم و متقاضیان توزیع می‌شود.

\n\n

بیوکی افزود: هم‌اکنون تعداد 65 جایگاه عرضه سوخت و 34 جایگاه سی ان جی در خدمت مردم استان بوشهر هستند و خدمات‌رسانی لازم را ارائه می‌کنند.

\n\n

وی گفت: خدمات‌رسانی در ایام نوروز با استفاده از 250 دستگاه نفتکش جاده‌پیما و 65 جایگاه عرضه سوخت انجام می‌شود و پیش‌بینی می‌کنیم که میزان مصرف سوخت در ایام نوروز 20 تا 25 درصد افزایش یابد.

\n\n

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان بوشهر از مصرف روزانه 150 هزار لیتر سوخت هواپیما در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: سوخت‌گیری در فرودگاه‌های استان به هواپیماهای مسافری با کیفیت مطلوبی انجام می‌شود و روزانه بین 120 تا 150 هزار لیتر سوخت هواپیما با بالاترین استانداردهای بین‌المللی توسط شرکت ملی پخش در استان توزیع می‌شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر