شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل دفتر استانداردهای فرودگاهی کشور با اشاره به تاکید تکالیف بین المللی مبنی بر ایجاد حداکثر ایمنی در فرودگاه‌ها، گفت: شاخص ایمنی بسیار حائز اهمیت است و باید این شاخص در فرودگاه‌های کشور به بالاترین سطح ممکن برسد تا شاهد کمترین اتفاقات در این زمینه باشیم.\n\nبه گزارش فکرشهر، علی اصغر باریکانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در تلاش هستیم تا تمام فرودگاه‌های کشور به حداکثر ایمنی دست پیدا کنند و در این زمینه فعالیت‌های بسیار خوبی انجام گرفته و در حال انجام است.
کد خبر: ۲۰۲۲۹
سه‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳

فکرشهر: مدیرکل دفتر استانداردهای فرودگاهی کشور با اشاره به تاکید تکالیف بین المللی مبنی بر ایجاد حداکثر ایمنی در فرودگاه‌ها، گفت: شاخص ایمنی بسیار حائز اهمیت است و باید این شاخص در فرودگاه‌های کشور به بالاترین سطح ممکن برسد تا شاهد کمترین اتفاقات در این زمینه باشیم.

\n\n

به گزارش فکرشهر، علی اصغر باریکانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در تلاش هستیم تا تمام فرودگاه‌های کشور به حداکثر ایمنی دست پیدا کنند و در این زمینه فعالیت‌های بسیار خوبی انجام گرفته و در حال انجام است.

\n\n

وی افزود: با سفری که 4 سال گذشته نمایندگان سازمان‌های هواپیمایی بین‌المللی به ایران داشتند و طبق بررسی های انجام شده از چند فرودگاه کشور، ایران را به عنوان دهمین کشور در بحث ایمنی و استانداردهای فرودگاهی معرفی کردند.

\n\n

باریکانی تصریح کرد: باید تمام تکالیف سازمان هواپیمایی کشور در فرودگاه‌ها عملی شود تا به بالاترین سطح ایمنی در فرودگاه‌های کشور دست پیدا کنیم و در این بخش موفق باشیم.

\n\n

وی ادامه داد: در خصوص ایجاد ایمنی و آمادگی فرودگاه‌ها در برخورد با حوادث مانورهای متفاوتی برگزار می‌شود که به این مساله بسیار کمک می‌کند.

\n\n

باریکانی عوان کرد: تمام فرودگاه‌های کشور مکلف هستند تا مانورهای 6ماهه، یکساله و 2سالانه را اجرا کنند تا در برخورد با حوادث از آمادگی کافی برخوردار باشند و هماهنگی مطلوبی نیز میان دستگاه‌های اجرایی در خارج از فرودگاه و بخش‌های اجرایی درون فرودگاه به وجود بیاید.

\n\n

مدیرکل دفتر استانداردهای فرودگاهی کشور خاطرنشان کرد: بررسی چنین مانورهایی موارد ضعف و قوت فرودگاه‌های کشور را مشخص می‌کند تا بتوانیم با دانستن این موارد نسبت به تقویت یا رفع آن‌ها اقدام کنیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر