شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس دادگستری شهرستان دشتی گفت: استان بوشهر را با نام سردار شهید نادر مهدوی نه‌تنها در ایران بلکه در جهان می‌شناسند.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، سالار مومنی در دیدار کارکنان و مسئولان دادگستری دشتی با خانواده شهید شاخص کشور در دشتی با بیان اینکه شهدا افتخار ایرانی اسلامی گفت: سردار شهید مهدوی شهید شاخص ملی در سال 94 افتخار ایران اسلامی و استان بوشهر است.\n\nسالار مومنی افزود: استان بوشهر را با نام سردار شهید نادر مهدوی نه‌تنها در ایران بلکه در جهان می‌شناسند.
کد خبر: ۲۰۲۳۲
سه‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰

فکرشهر: رئیس دادگستری شهرستان دشتی گفت: استان بوشهر را با نام سردار شهید نادر مهدوی نه‌تنها در ایران بلکه در جهان می‌شناسند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، سالار مومنی در دیدار کارکنان و مسئولان دادگستری دشتی با خانواده شهید شاخص کشور در دشتی با بیان اینکه شهدا افتخار ایرانی اسلامی گفت: سردار شهید مهدوی شهید شاخص ملی در سال 94 افتخار ایران اسلامی و استان بوشهر است.

\n\n

سالار مومنی افزود: استان بوشهر را با نام سردار شهید نادر مهدوی نه‌تنها در ایران بلکه در جهان می‌شناسند.

\n\n

وی ادامه داد: دنیا برای شهید مهدوی قفسی بود و با شهادت خود به‌عنوان سرور شهدا لقب گرفت و باعث نورافشانی جامعه شد.

\n\n

مومنی خاطرنشان کرد: امنیت و توان علمی جمهوری اسلامی امروز در منطقه، خاورمیانه و جهان بی‌نظیر است و مردم ایران بهترین‌ها هستند و در جهان چنین موردمی وجود ندارد و همه این‌ها مرهون خون شهداست که امروز در جهان گسترش‌یافته است.

\n\n

وی افزود: اگر ما امروز از حیث علمی و امنیتی به قله‌های اوج رسیده‌ایم صد در صد مدیون شهدایی همچون مهدوی هستیم و فضای آرامی که در جامعه حاکم است از وجود شهداست.

\n\n

مومنی گفت: امیدواریم دعاهای شهدا و خانواده معظم شهدا بدرقه راه ما باشد تا بتوانیم در راه ولایت‌فقیه که هدف اصلی شهدا بود گام برداریم.

\n\n

رئیس دادگستری شهرستان دشتی تصریح کرد: حضور در جمع خانواده شهدا به‌ویژه شهید شاخص ملی باعث تجدید روحیه برای تمام کارکنان دادگستری خواهد بود تا بتوان به‌عنوان سرباز کوچک نظام به جامعه خدمت کنیم.

\n\n

برادر شهید نادر مهدوی نیز گفت: شهید دارای ویژگی‌های مهمی بودند که یکی از آن‌ها ولایت‌پذیری و اطاعت از ولی‌فقیه بود.

\n\n

حسن فقیه افزود: باید خصوصیات اخلاق، فرهنگی، هنری و ادبی شهدا به جوانان تبیین شود و الگوپذیری شهدا باعث استحکام عالیه نظام می‌شود.

\n\n

در پایان نیز با اهدای لوح سپاس از خانواده سردار شهید نادر مهدوی شهید شاخص کشور در سال 1394 تجلیل شد.

\n\n

به مناسبت سالروز تأسیس بنیاد شهید و 12 شهید اسفندماه شهرستان دشتی، رئیس، دادستان عمومی و انقلاب، قضات و جمعی از کارکنان دادگستری شهرستان دشتی با حضور در منزل سردار شهید نادر مهدوی شهید شاخص ملی سال 1394 ادای احترام کردند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر