جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: یکهزار و 50 میلیارد ریال در سال 92 در بخش درمان این سازمان در این استان هزینه شده است که نسبت به سال پیش از آن 35درصد افزایش یافته است.\r\n
کد خبر: ۲۰۲۴
سه‌شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۰

فکرشهر: مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: یکهزار و 50 میلیارد ریال در سال 92 در بخش درمان این سازمان در این استان هزینه شده است که نسبت به سال پیش از آن 35درصد افزایش یافته است.
به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، ابراهیم پورحکیمی روز سه شنبه درآیین بزرگداشت روز ماما در بیمارستان مهر برازجان افزود: یکی از نیازها و موضوع های مهم و اساسی در حوزه تامین اجتماعی درمان و سلامت است که اولین ماموریت مسوولان سازمان تامین اجتماعی کشور است.

وی اضافه کرد: رویکرد ما در استان بوشهر استفاده از ظرفیت های سازمان تامین اجتماعی و اثرگذاری این مجموعه درهمه حوزه های درمان استان به صورت کمال و تمام است.

پورحکیمی بیان کرد: افزایش میزان مراجعه به مراکز درمانی تامین اجتماعی دراستان بوشهر 15 درصد بود طوری که در سال گذشته دو میلیون و 350 هزار مورد مراجعه در این مراکز ثبت شده است.

وی ادامه داد: میانگین ضریب اشغال تخت های بستری مراکز درمانی تامین اجتماعی در استان بوشهر حدود 90 درصد بود که این نشان دهنده استفاده کامل از همه ظرفیت های حوزه های درمان تامین اجتماعی در این استان است.

پورحکیمی گفت: 23 هزار نفر بستری، 11 هزار عمل جراحی و مدیریت یکپارچه از افتخارات مراکز درمانی تامین اجتماعی استان بوشهر در سال گذشته است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر اظهار کرد: ظرفیت ها بالایی برای شکوفایی درمان استان بوشهر وجود دارد که یکی از این ظرفیت ها مجموعه درمان تامین اجتماعی در استان است.

فرماندار دشتسان گفت: یکی از مهمترین محورهای توسعه ای هر جامعه ای منابع و نیروی انسانی ماهر و متخصص است.

ارسلان زارع با تبریک روز ماما به نقش مهم این قشر زحمتکش اشاره کرد وگفت: ماماها همواره خدمتگزارانی صادق با دستانی پرمهر و عطوفت و صبوری تمام مژده بخش خیر و سلامت برای مردم بوده اند.

وی گفت: باید به لحاظ سخت افزاری شرایطی بوجود آید تا ماماها تسهیلات بیشتری در اختیار داشته باشند و بتوانند خدمات بهتر و شایسته تری را به مردم داشته باشند.

در این مراسم از ماماهای نمونه بیمارستان مهر تامین اجتماعی برازجان تجلیل و قدردانی شد. /ص

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر