شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در آیینی که با حضور وزیر بهداشت از طریق ویدئو کنفرانس از شهر بیرجند انجام شده 50 تخت بیمارستانی در استان بوشهر به بهره‌برداری رسید.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در آیین افتتاح 50 تخت بیمارستانی در بوشهر اظهار داشت: در دو سال اخیر با اجرای طرح تحول سلامت شاهد ارائه خدمات و اقدامات ارزشمندی در عرصه بهداشت و درمان هستیم.\n\nعلیرضا رئیسی بیان کرد:‌ تدابیر وزیر بهداشت در اجرای طرح تحول سلامت موجب رضایتمندی مردم از ارائه خدمات درمانی در نقاط مختلف استان شده است.
کد خبر: ۲۰۳۲۶
پنجشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۶

فکرشهر: در آیینی که با حضور وزیر بهداشت از طریق ویدئو کنفرانس از شهر بیرجند انجام شده 50 تخت بیمارستانی در استان بوشهر به بهره‌برداری رسید.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در آیین افتتاح 50 تخت بیمارستانی در بوشهر اظهار داشت: در دو سال اخیر با اجرای طرح تحول سلامت شاهد ارائه خدمات و اقدامات ارزشمندی در عرصه بهداشت و درمان هستیم.

\n\n

علیرضا رئیسی بیان کرد:‌ تدابیر وزیر بهداشت در اجرای طرح تحول سلامت موجب رضایتمندی مردم از ارائه خدمات درمانی در نقاط مختلف استان شده است.

\n\n

وی گفت: امروز نیز 50 تخت بیمارستانی در بخش نوزادان، کودکان و نوزادان در استان بوشهر افتتاح شد و با این اقدام شاهد تحول خوبی در عرصه درمان در استان خواهیم بود.

\n\n

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کشور تصریح کرد: با افتتاح این تخت‌های ویژه ظرفیت تخت‌های ویژه در استان بوشهر به 60 درصد افزایش می‌یابد.

\n\n

رئیسی بیان داشت: در حوزه افزایش تخت ویژه نوزادان یک رشد 220درصدی، رشد تخت‌های ویژه بزرگسالان رشد 60 درصدی و برای نخستین بار در استان تخت ویژه اطفال ایجاد شد.

\n\n

وی افزود: تاکنون تخت ویژه اطفال پی‌ای‌سی‌یو در استان بوشهر نداشتیم که در زمان حاضر چهار تخت ویژه اطفال راه‌اندازی و تا سه ماه آینده چهار تخت دیگر در این بخش اضافه می‌شود. 

\n\n

وی تصریح کرد: در کنار تخت‌های ویژه، افزایش تعداد پزشکان متخصص که با مدیریت و ارائه مراقبت‌های ویژه از اعزام بیمار به مرکز استان تا حدود زیادی کاسته‌اند از دیگر اقدامات دانشگاه بوده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر