شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شهردار برازجان از اجرای 30 پروژه برای زیباسازی سیمای شهر برازجان خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، سعید شمالی در آیین اجرای پروژه‌های استقبال از بهار در شهر برازجان اظهار داشت: شهرداری برازجان با هماهنگی ستاد تسهیلات سفر شهرستان دشتستان و با حمایت مسئولان ارشد شهرستان و شورای اسلامی شهر برازجان، آمادگی کاملی برای استقبال از بهار دارد و شاهد اجرای پروژه‌های ارزشمندی در این راستا هستیم.
کد خبر: ۲۰۳۲۹
پنجشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۵

فکرشهر: شهردار برازجان از اجرای 30 پروژه برای زیباسازی سیمای شهر برازجان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، سعید شمالی در آیین اجرای پروژه‌های استقبال از بهار در شهر برازجان اظهار داشت: شهرداری برازجان با هماهنگی ستاد تسهیلات سفر شهرستان دشتستان و با حمایت مسئولان ارشد شهرستان و شورای اسلامی شهر برازجان، آمادگی کاملی برای استقبال از بهار دارد و شاهد اجرای پروژه‌های ارزشمندی در این راستا هستیم.

\n\n

وی افزود: استقبال از بهار، در واقع نام طرح مهمی است که چندین پروژه بزرگ و اساسی را شامل می‌شود و شهرداری برازجان با تمام ظرفیت و توان موجود برای اجرای دقیق و منظم این برنامه اهتمام می‌ورزد.

\n\n

شهردار برازجان خاطر نشان کرد: در اسفند ماه امسال، طرح‌های مهمی شامل زیباسازی معابر و میادین و سایر مناطق شهر و همچنین بهبود وضعیت مبلمان شهری و ایجاد اماکن گردشگری و توریستی انجام شده و تلاش داریم نسبت به جذب و ماندگاری مهمانان نوروزی اقدام کنیم.

\n\n

شمالی تصریح کرد: سرکشی به محلات مختلف شهر برازجان، به منظور شناخت نقاط ضعف و مشکلات موجود در شهر انجام گرفته و بحمدالله با ارائه نظرات کارشناسی دقیق، نسبت به رفع معضلات و مشکلات پیش رو، اقدامات لازم و اساسی صورت گرفته است.

\n\n

وی از اجرای 30 پروژه برای زیباسازی سیمای شهر برازجان خبر داد و گفت: با اجرای این پروژه‌ها، شاهد انجام بیش از 50 هزار متر مربع رنگ‌آمیزی و زیباسازی شهر هستیم.

\n\n

شهردار برازجان بیان کرد: شهر برازجان دارای اماکن گردشگری و تفریحی بسیار ارزشمندی است که باید نسبت به توسعه زیرساخت‌های گردشگری در شهر اهتمام ورزیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر