جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: مقدار 148کیلو و 700 گرم حشیش از باند قاچاق موادمخدر توسط عوامل این فرماندهی کشف شد...
کد خبر: ۲۰۳۵۸
پنجشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۱

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: مقدار 148کیلو و 700 گرم حشیش از باند قاچاق موادمخدر توسط عوامل این فرماندهی کشف شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر، سردار حیدر عباس زاده اعلام کرد: با انجام رصد اطلاعاتی مشخص شد سرکرده باند محموله مواد مخدر را در یکی از استان های همجوار تهیه و در صدد انتقال ان به استان بوشهر است.

\n\n

وی یادآورشد: در این راستا دو تیم ضربت از پلیس مبارزه با موادمخدر استان به محور تردد سوژه اعزام و مسیرهای احتمالی تردد این محموله را تحت کنترل قرار دادند.

\n\n

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: ماموران اعزامی از مرکز استان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دیلم اقدام به ایست و بازرسی و کنترل خودروهای عبوری در مسیرهای ورودی شهر دیلم در چند نقطه کردند.

\n\n

سردار عباس زاده افزود: در نهایت در یک اقدام هماهنگ دو خودرو پژو 405 و سمند حامل اعضای این باند توسط ماموران توقیف که در بازرسی از آنها مقدار 148 کیلو و 700 گرم حشیش کشف و در این رابطه پنج نفر ار قاچاقچیان دستگیر شدند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر