جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در آیینی با حضور معاون امور عمرانی استاندار بوشهر، فرماندار دشتستان و دیگر مسئولان استانی، بوستان طاق روستای خلیفه توسط خیر دشتستانی افتتاح شد.
کد خبر: ۲۰۴۹
چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۶:۱۹

به گزارش فکرشهر، معاون امور عمرانی استاندار بوشهر در مراسم افتتاح بوستان طاق روستای خلیفه شهرستان دشتستان اظهار داشت: استان بوشهر از جمله استان‌های پیشرو در زمینه مشارکت افراد نیکوکار در کار پسندیده مدرسه‌سازی، فضای سبز و ساخت مراکز بهداشتی است.

شاپور رستمی افزود: این پارک به همت خیر عزیز اسماعیل کریمی به مساحت دو هزار 900 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 490 میلیون تومان احداث شده است.
وی تصریح کرد: به دلیل بالا بودن ظرفیت خیرین در استان که کارهای پسندیده‌ای طی چند سال اخیر توسط آنان صورت گرفته، دولت هم مصمم است در کنار طرح هادی با کمک مردمی، امکانات آموزشی و رفاهی را در روستاهای نیازمند احداث کند.


رستمی خاطرنشان کرد: باید خدمات نیکوکاران را با استفاده از رسانه ماندگار و جاودانه کرد و فراموش کردن این خدمات، ظلم به فرهنگ و تمدن جامعه است.
ارسلان زارع فرماندار دشتستان  در آیین افتتاح بوستان طاق روستای خلیفه شهرستان دشتستان اظهار داشت: کار خیرین مربوط به یک زمان خاص نیست، چرا که شرکت در امر مدرسه‌سازی و احداث پارک و سایر موارد مورد نیاز مردم همان وجه الهی است که زوال و نیستی در آن راه ندارد.
وی بیان کرد: کارهایی که توسط خیرین در روستای خلیفه صورت گرفته می‌تواند الگوی مناسبی برای سایر روستاهای استان و حتی کشور باشد.


مجری و خیر بوستان طاق روستای خلیفه شهرستان دشتستان نیز در این آیین اظهار داشت: هدف بنده از احداث این بوستان، انجام یک کار خیرخواهانه و پسندیده برای نسل جوان زادگاهم بوده که زمینه نشاط و شادابی بیشتر در این روستا بوده است.
اسماعیل کریمی تصریح کرد: این بوستان شامل آلاچیق، زمین والیبال و تنیس روی میز، سرویس بهداشتی و فضا سبز مناسب بوده که طی هشت ماه به اتمام رسیده است.

وی با بیان اینکه آمادگی دارم کارهای بزرگتری در این روستا انجام بدهم، افزود: اگر مسئولین استان و علوم پزشکی حمایت کنند، آمادگی خود را در زمینه احداث یک مجتمع بهداشتی درمانی در روستای خلیفه اعلام می‌دارم.

 

منبع: پرتال فرمانداری

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر