دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: تیم مدیریت بحران شبکه بهداشت و درمان دشتستان برای امادگی و بالا بردن سطح توان خود، در ارتفاعات بخش ارم کوهپیمایی کردند. \n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه، دبیر بحران شبکه بهداشت و درمان دشتستان در این باره گفت: هدف از اجرای این برنامه را،آمادگی هرچه بیشتر پرسنل ستادی شبکه و بالا بردن سطح توان همکاران در مواجهه با حوادث و بلایا بیان کرد. 
کد خبر: ۲۰۵۴۷
چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۰

فکرشهر: تیم مدیریت بحران شبکه بهداشت و درمان دشتستان برای امادگی و بالا بردن سطح توان خود، در ارتفاعات بخش ارم کوهپیمایی کردند. 

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه، دبیر بحران شبکه بهداشت و درمان دشتستان در این باره گفت: هدف از اجرای این برنامه را،آمادگی هرچه بیشتر پرسنل ستادی شبکه و بالا بردن سطح توان همکاران در مواجهه با حوادث و بلایا بیان کرد. 

\n\n

مهدی فروزان کمال افزود: با فراخوان تیم مدیریت بحران شبکه و انجام مانور دور میزی ،افراد این تیم در قالب تیم واکنش سریع در ارتفاعات بخش ارم به کوهپیمایی پرداختند و سپس دیدگاه ها و نظرات خود را در این خصوص بیان کردند. 

\n\n

این مقام مسئول همجنین گفت: مدیریت بحران شبکه بهداشت و درمان دشتستان ، درسال آتی، کارگاههای آموزشی و همجنین مانورهای دورمیزی، جهت تقویت توان و خدمت رسانی مطلوب نیروها در حوادث و بلایا برگزار خواهد کرد.

\n\n

 

\n\n

\n

                         

\n\n

                        

\n\n

                        

\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر