پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در آخرین روز مسابقات فوتبال ˈگروه بˈ زیر گروه جوانان کشور که شامگاه چهارشنبه در شهر کنگان  برگزار شد، تماشاگران کنگانی با پرتاب سنگ سر دروازه بان تیم گل گهر سیرجان را شکستند.به گزارش فکرشهر، در مرحله نهایی مسابقات زیر گروه جوانان کشور در کنگان، آلومنیوم المهدی هرمزگان به لیگ جوانان کشور صعود کرد.در آخرین روز از مسابقات مرحله نهایی زیر گروه جوانان کشور و از گروه ˈبˈ این رقابت ها ، آلومنیوم هرمزگان با پیروزی پرگل 6 بر 1 مقابل استانداری کرمانشاه ضمن صدرنشینی راهی لیگ جوانان کشور شد.
کد خبر: ۲۰۶۰
پنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱

فکرشهر: در آخرین روز مسابقات فوتبال ˈگروه بˈ زیر گروه جوانان کشور که شامگاه چهارشنبه در شهر کنگان  برگزار شد، تماشاگران کنگانی با پرتاب سنگ سر دروازه بان تیم گل گهر سیرجان را شکستند.

به گزارش فکرشهر، در مرحله نهایی مسابقات زیر گروه جوانان کشور در کنگان، آلومنیوم المهدی هرمزگان به لیگ جوانان کشور صعود کرد.

در آخرین روز از مسابقات مرحله نهایی زیر گروه جوانان کشور و از گروه ˈبˈ این رقابت ها ، آلومنیوم هرمزگان با پیروزی پرگل 6 بر 1 مقابل استانداری کرمانشاه ضمن صدرنشینی راهی لیگ جوانان کشور شد.

در دیگر مسابقه این گروه فجر شهرداری کنگان، میزبان این مرحله و نماینده استان بوشهر با تساوی 1 بر 1 مقابل گل گهر سیرجان چهار امتیازی شد و در جایگاه دوم قرار گرفت و از صعود به لیگ کشور بازماند.

سرمربی تیم فوتبال جوانان آلومنیوم هرمزگان در گفت وگو با ایرنا گفت: یکی از نقاط قوت تیم آلومنیوم بومی گرایی است.

حمید ناصری افزود: بازیکنان ما همه از جوانان مستعد و بومی استان هرمزگان هستند و این خود در موفقیت مان بی تاثیر نبود.

وی به تشابه فوتبال استان های جنوبی با یکدیگر اشاره کرد و ادامه داد: استان های جنوبی بویژه بوشهر، خوزستان و هرمزگان دارای استعدادهای درخشانی در زمینه فوتبال هستند که باید مورد حمایت جدی مسوولان قرار گیرند.

سرمربی تیم فجر شهرداری کنگان نیز گفت: هدف ما صعود به لیگ جوانان کشور بود که به علت برخی اشتباه های داوری و بازیکنان در میدان این فرصت از دست رفت.

مهرداد کرمی افزود: تیم فجر لیاقت صعود به لیگ کشور را داشت و صدرنشینی در مرحله اول و دوم شدن در مرحله نهایی این مسابقات نشان از کیفیت بالای فوتبال فجر شهرداری کنگان دارد.

برخی از تماشاگران علاقه مند به فجر شهرداری در پایان با انتقاد از وضعیت تیم فجر، عدم استفاده از بازیکنان بومی را یکی از علل ناکامی این تیم دانستند.

مرحله نهایی زیرگروه جوانان کشور (گروه ب ) از 15 تا 18 اردبهشت با حضور چهارتیم فجر شهرداری کنگان، آلومنیوم هرمزگان، گل گهر سیرجان و استانداری کرمانشاه در ورزشگاه شهید فرحی کنگان برگزار شد.

در روز دوم این مسابقات که شامگاه سه شنبه هفته جاری برگزارشد بازیکنان تیم گل گهر سیرجان در پایان بازی در اعتراض به نحوه قضاوت به داور بازی حمله کردند و او را کتک زدند. 
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر