جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شناورهای صیادی و سفاری استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند.\n\nبه گزارش  فکرشهر از خبرگزاری صداوسیما، فرمانده دریابانی استان بوشهر گفت: با نصب ردیاب روی شناورها بر رفت و آمد آنها نظارت خواهد شد.\n\nسردار قلندر لشکری با بیان این‌که اکنون یگان‌های تکاور دریایی بوشهر به این سامانه مجهز شده اند، افزود: مرحله نخست نصب ردیاب روی شناورها در استان بوشهر سال آینده اجرا می شود.
کد خبر: ۲۰۶۰۹
پنجشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۴

فکرشهر: شناورهای صیادی و سفاری استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند.

\n\n

به گزارش  فکرشهر از خبرگزاری صداوسیما، فرمانده دریابانی استان بوشهر گفت: با نصب ردیاب روی شناورها بر رفت و آمد آنها نظارت خواهد شد.

\n\n

سردار قلندر لشکری با بیان این‌که اکنون یگان‌های تکاور دریایی بوشهر به این سامانه مجهز شده اند، افزود: مرحله نخست نصب ردیاب روی شناورها در استان بوشهر سال آینده اجرا می شود.

\n\n

وی با اشاره به آمادگی دریابانی برای تامین امنیت مسافران نوروزی گفت: در تعطیلات نوروزی، علاوه بر فعالیت 70 فروند شناور برای ارائه خدمات به شناورهای گشتی و تفریحی، 14 کانکس و 27 چادرخدماتی نیز در طول ساحل آماده خدمات رسانی به مسافران هستند.

\n\n

فرمانده دریابانی استان بوشهر، اجرای 27 طرح در بحث قاچاق و امنیت داخلی،افزایش 15درصدی کشف کالای قاچاق، انجام پنج هزار مورد گشت زنی در دریا و توقیف چهار فروند از شناورهای خارجی که به آبهای ایران تجاوز کرده اند را از اقدام‌های امسال دریابانی عنوان کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر