يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: شروع انقلاب اسلامی از حوزه بوده است و حوزه‌های علمیه باید انقلابی بمانند.\n\nبه گزارش فکرشهر از خبرگزاری صداوسیما، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم تصریح کرد: شروع انقلاب اسلامی از حوزه بوده است و پس از آن به دانشگاه و دیگر مراکز ورود کرد و برای انقلابی ماندن حوزه‌ها و به طور کلی جامعه، باید برنامه ریزی دقیق شود.
کد خبر: ۲۰۶۳۵
جمعه ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۵

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: شروع انقلاب اسلامی از حوزه بوده است و حوزه‌های علمیه باید انقلابی بمانند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری صداوسیما، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم تصریح کرد: شروع انقلاب اسلامی از حوزه بوده است و پس از آن به دانشگاه و دیگر مراکز ورود کرد و برای انقلابی ماندن حوزه‌ها و به طور کلی جامعه، باید برنامه ریزی دقیق شود.

\n\n

وی با بیان اینکه یکی از اندیشه های استکبار برای نفوذ، زدودن روح انقلاب از حوزه هاست، افزود: اگر حوزه که مرکز پرورش و تربیت روحانیان است روح انقلابی نداشته باشد، روحانیت،نظام و مملکت دچار آسیب جدی می‌‎شود.

\n\n

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به این‌که برخی با صراحت و بعضی غیرمستقیم انقلاب را تضعیف می‌کنند، گفت: حوزه ای مطلوب صاحب عصر(عج) است که حافظ ارزش‌های انقلاب و مدافع رهبر معظم انقلاب و خط امام باشد و در راستای استکبار ستیزی تلاش کند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر