دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در سال‌های آینده نمادی از دستگیری ملوانان آمریکایی در یادمان‌های دریایی راهیان نور برای بازدید زائران ساخته می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس و به نقل از واحد اطلاع‌رسانی راهیان نور، سردار علی فدوی با اشاره به ساخت نمادی از دستگیری ملوانان آمریکایی در خلیج فارس برای بازدید کاروان‌های راهیان نور دریایی گفت: تصاویر و عکس‌هایی از این اتفاق بزرگ در رسانه‌ها وجود دارد.
کد خبر: ۲۰۶۳۷
جمعه ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۲

فکرشهر: فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در سال‌های آینده نمادی از دستگیری ملوانان آمریکایی در یادمان‌های دریایی راهیان نور برای بازدید زائران ساخته می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس و به نقل از واحد اطلاع‌رسانی راهیان نور، سردار علی فدوی با اشاره به ساخت نمادی از دستگیری ملوانان آمریکایی در خلیج فارس برای بازدید کاروان‌های راهیان نور دریایی گفت: تصاویر و عکس‌هایی از این اتفاق بزرگ در رسانه‌ها وجود دارد.

\n\n

وی با بیان اینکه راهیان نور دریایی هر ساله در استان‌های هرمزگان و بوشهر برگزار می‌شود، بیان کرد: زائران کاروان‌های راهیان نور در حال حاضر از یادمان‌های دریایی خارک و تنگه هرمز که رزمندگان زیادی در این منطقه جنگیدند و شهید شدند بازدید می‌کنند.

\n\n

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه راهیان نور دریایی همانند راهیان نور زمینی توسعه نیافته است، خاطرنشان کرد: توسعه راهیان نور دریایی نیازمند شناور و دیگر امکانات است و ما به دنبال گسترش حضور کاروان‌های راهیان نور در یادمان‌ها هستیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر