يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: برای اولین بار در تاریخ راه اندازی نماز جمعه چغادک، نماز جمعه این شهر تعطیل شد و مردم ولایتمدار شهر چغادک در روز جمعه بجای برپایی نماز جمعه شاهد اقامه نماز ظهر و عصر در مصلی نماز جمعه این شهر بودند.\n\nبه گزارش فکرشهر، چغادک نیوز در ادامه نوشت: ساعاتی پیش در مصلی نماز جمعه شهر چغادک بجای برپایی نماز جمعه، نماز ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام رازقی پور مسئول دفتر امام جمعه شهر چغادک اقامه شد.
کد خبر: ۲۰۶۳۹
جمعه ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۱

فکرشهر: برای اولین بار در تاریخ راه اندازی نماز جمعه چغادک، نماز جمعه این شهر تعطیل شد و مردم ولایتمدار شهر چغادک در روز جمعه بجای برپایی نماز جمعه شاهد اقامه نماز ظهر و عصر در مصلی نماز جمعه این شهر بودند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، چغادک نیوز در ادامه نوشت: ساعاتی پیش در مصلی نماز جمعه شهر چغادک بجای برپایی نماز جمعه، نماز ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام رازقی پور مسئول دفتر امام جمعه شهر چغادک اقامه شد.

\n\n

گفته می شود: حجت الاسلام سید مجید موسوی امام جمعه شهر چغادک در قم به سر می برد و امام جمعه موقت این شهر حجت الاسلام میرزایی نیز عازم کربلای معلی شده بود ولی قرار بود یکی دیگر از امامان موقت جمعه این شهر نماز را برپا کند که مشکلی نیز برای وی پیش آمده است و به همین منظور بجای نماز جمعه، نماز ظهر و عصر اقامه شده است.

\n\n

نماز جمعه شهر چغادک از 23 اسفند ماه سال 1387 به همت حجت الاسلام سید مجید موسوی راه اندازی شده است و به نظر می رسد این اولین باری است که در مصلی نماز جمعه شهر چغادک در روز جمعه بجای برپایی نماز جمعه، نماز ظهر و عصر خوانده می شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر