جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: اگر به مساله فرهنگ در جامعه توجه ویژه‌ای شود، بسیاری از مشکلات اقتصادی، سیاسی و حتی اجتماعی رفع می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا سروستانی، درباره انتظارات از مجلس دهم اظهار کرد: امیدواریم این مجلس بتواند در ابعاد مختلف بر اساس سیاست‌ها و راهبردهایی که نظام دارد فعالیت کند و یکی از اهداف انقلاب و نظام رسیدگی به مساله فرهنگ است.
کد خبر: ۲۰۷۸۶
پنجشنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۶

فکرشهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: اگر به مساله فرهنگ در جامعه توجه ویژه‌ای شود، بسیاری از مشکلات اقتصادی، سیاسی و حتی اجتماعی رفع می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا سروستانی، درباره انتظارات از مجلس دهم اظهار کرد: امیدواریم این مجلس بتواند در ابعاد مختلف بر اساس سیاست‌ها و راهبردهایی که نظام دارد فعالیت کند و یکی از اهداف انقلاب و نظام رسیدگی به مساله فرهنگ است.

\n\n

او با بیان این‌که «متاسفانه در حوزه فرهنگ مشکلاتی وجود دارد» یکی از این مشکلات را تخصیص اعتبارات فرهنگی ذکر کرد و به ایسنا گفت: تخصیص اعتبارات برای بخش فرهنگ همیشه در اولویت‌های آخر قرار دارد.

\n\n

وی ادامه داد: انتظار ما از نمایندگان دوره جدید مجلس این است که نگاه ویژه‌ای به عرصه فرهنگ داشته باشند و به ویژه از فرهنگ دینی حمایت‌های لازم داشته باشد.

\n\n

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تاکید کرد: جامعه مذهبی ما یک انتظاری از مجلس دارند که به‌جا و حق است و ان‌شاءالله با عنایت‌های ویژه نمایندگان و با طرح‌ها و لوایح و دفاع از دستگاه‌های حامی فرهنگ بتوانند این انتظار را برآورده کنند.

\n\n

سروستانی ادامه داد: درست است که کارکردن در بخش فرهنگ بر عهده خود مردم است، اما در بخش‌های کلان نیازمند حمایت دولت و مجلس هستیم. امروز یکی از دغدغه‌های ما با توجه به تهاجمات فرهنگی که در جامعه وجود دارد فعالیت و حمایت از حوزه‌های دینی است.

\n\n

وی گفت: توسعه موسسات و مراکز دینی و به ویژه موسسات قرآنی، تبلیغی و ترویجی و بیش‌تر شدن برنامه‌های دینی مساله‌ای است که نمایندگان باید به آن توجه و اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

\n\n

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در ادامه با بیان این‌که «مقام معظم رهبری بارها در سخنرانی‌ها و توصیه‌های مکرر خود به اهمیت فرهنگ و آن هم فرهنگ دینی توجه ویژه‌ای داشته‌اند» یادآور شد: مضمون و تفسیر یکی از سخنان ارزشمند رهبری این است که ایشان می‌فرمایند "فرهنگ به قدری برایم اهمیت دارد که حاضرم جانم را برایش بدهم". امیدواریم که نمایندگان ما نیز یک نگاه ویژه به این عرصه داشته باشند و بتوانیم با همین نگاه مثبت شاهد پیشرفت‌ مسائل فرهنگی در سطح زندگی مردم و کشور باشیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر