شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سفره هفت سین نوروزی که با نماد پاسارگارد در فلکه ورودی شهر گناوه برپا شده بود، ازسوی فرد یا افراد ناشناسی چهارشنبه شب تخریب شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، این سفره که در آن مقبره و تندیس کورش تزئین شده بود، به عنوان یکی از سفره های ارایه شده در جشنواره هفت سین نوروزی که از سوی شهرداری گناوه برگزارشد ، ارایه شده بود.\n\nدرپی برپایی این اثر، در فضاهای مجازی مطالب اعتراض آمیزی درخصوص این اقدام انتشار یافته بود.\n\n
کد خبر: ۲۰۸۰۴
جمعه ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۹

فکرشهر: سفره هفت سین نوروزی که با نماد پاسارگارد در فلکه ورودی شهر گناوه برپا شده بود، ازسوی فرد یا افراد ناشناسی چهارشنبه شب تخریب شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، این سفره که در آن مقبره و تندیس کورش تزئین شده بود، به عنوان یکی از سفره های ارایه شده در جشنواره هفت سین نوروزی که از سوی شهرداری گناوه برگزارشد ، ارایه شده بود.

\n\n

درپی برپایی این اثر، در فضاهای مجازی مطالب اعتراض آمیزی درخصوص این اقدام انتشار یافته بود.

\n\n

\n\n

یک مقام آگاه در شهرداری گناوه گفت: شهرداری این بندر امسال در فراخوانی اقدام به برپایی جشنواره سفره هفت سین نوروزی کرده بود که با استقبال گسترده مواجه شد.

\n\n

وی که خواست نامش در خبر ذکر نشود، افزود: مکان اصلی برپایی این جشنواره در کنار یادمان شهدای گمنام برگزار شده اما سفره ای که تخریب شده بدلیل دیر آماده شدن و تقارن بودن با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) با اجازه شهردار در ورودی شهر (میدان بسیج) برپا شد که ازسوی افرادی نامعلوم از بین رفت.

\n\n

وی بیان کرد: برپایی جشنواره سفره هفت سین نوروزی پس از کسب مجوز از مقام های ذی ربط شهرستان انجام شده و سفره تخریب شده در لیست داوری این مسابقه قرار گرفته بود.

\n\n

وی گفت: اقدام این عده مغایر با قانون است و در هیچ قانونی برپایی سفره این چنینی ممنوع نیست و اگر کسی انتقاد و اعتراضی نسبت به آن داشت باید به متولیان برگزاری آن مراجعه می کرد نه اینکه دسترنج و زحمات ارایه دهنده این اثر را که زحمت زیادی برای آن کشیده بود و باعث رنجش خاطرشان شده بدینگونه از بین می بردند.

\n\n

شهر گناوه مرکز شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر