سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از روز یکشنبه سامانه بارشی وارد استان بوشهر می‌شود و تا پایان هفته در استان فعال است...
کد خبر: ۲۰۸۲۷
شنبه ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۲

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از روز یکشنبه سامانه بارشی وارد استان بوشهر می‌شود و تا پایان هفته در استان فعال است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، پیام مساعدی از ورود یک سامانه بارشی به استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: این سامانه بارشی از روز یکشنبه وارد استان می‌شود و اوج فعالیت‌های آن نیز دوشنبه و سه‌شنبه خواهد بود.

\n\n

وی با اشاره به فعالیت این سامانه تا پایان هفته در استان بوشهر، خاطرنشان کرد: دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری شاهد بارندگی در برخی نقاط استان بوشهر به صورت رگبارهای پراکنده خواهیم بود.

\n\n

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر همچنین به افزایش سرعت باد در استان بوشهر بر اثر فعالیت این سامانه اشاره کرد و ادامه داد: از عصر امروز شاهد افزایش ابرها و همچنین رسیدن سرعت باد تا ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهیم بود.

\n\n

وی، وضعیت آب و هوای استان بوشهر در ۲۴ ساعت آینده را صاف تا کمی ابری توصیف کرد و افزود: جم در ۲۴ ساعت گذشته کمترین دما را با ۱۰ درجه سانتیگراد داشته است و گرمترین نقطه نیز برازجان با ۳۲ درجه سانتیگراد بوده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر