جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: براین اساس فرمانداران کنگان و گناوه جابجا شدند، معاون فرماندار شهرستان دیر نیز متصدی سرپرستی فرمانداری گناوه شد...
کد خبر: ۲۰۹۳۰
سه‌شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶

فکرشهر: با حکم استاندار بوشهر، فرمانداران جدید بوشهر، گناوه و کنگان تعیین شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، براین اساس فرمانداران کنگان و گناوه جابجا شدند، معاون فرماندار شهرستان دیر نیز متصدی سرپرستی فرمانداری گناوه شد.

\n\n

براین اساس با درخواست کناره گیری حسن ابراهیمی فرماندار بوشهر موافقت شده و عباس جمشیدی سرپرستی فرمانداری مرکز استان را برعهده گرفت. جمشیدی که فرماندار کنگان بوده، در دولت اصلاحات معاونت سیاسی حسن ابراهیمی در فرمانداری شهرستان دشتی را برعهده داشت.

\n\n

\n\n

همچنین سید علی پاک نژاد به عنوان سرپرست فرمانداری گناوه منصوب شد. پاک نژاد معاون سیاسی فرمانداری دیّر بوده و از چهره های خوشنام اصلاحات در این منطقه به شمار می آید. وی داماد حجت الاسلام عبدالهادی حسینی رکنی امام جمعه گناوه می باشد.

\n\n

\n\n

عبدالنبی یوسفی نیز جایگزین جمشیدی در فرمانداری کنگان شده است. یوسفی متولد جم بوده و از ابتدای دولت یازدهم به عنوان فرماندار گناوه منصوب شد.

\n\n

\n\n

همچنین خبر می رسد که معاون عمرانی و برنامه ریزی جدید فرمانداری بوشهر نیز به زودی منصوب خواهد شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و بر اساس شنیده ها، مریم قربانی به سمت معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری بوشهر منصوب خواهد شد؛ وی در خردادماه 93 با حکم استاندار بوشهر به سمت بخشدار مرکزی بوشهر منصوب شده بود.

\n\n

پیش از این مرتضی پارسایی معاون عمرانی فرمانداری بوشهر بود که در پایان سال گذشته بازنشسته شده است و همچنین به زودی بخشدار مرکزی بوشهر که از نیروهای جوان بوشهری است بجای قربانی معارفه خواهد شد.

\n\n

\n\n

همچنین و به نوشته ی بیداران، بزودی حجت الاسلام حاج شیخ حسین رزمجو مدیر کل امور اجتماعی استانداری بوشهر از این سمت خداحافظی خواهد کرد.

\n\n

رزمجو از نیروهای فعال و خوشنام اصلاح طلبان است و در دوره اصلاحات مشاور استاندار بوشهر بود و در اردیبهشت 93 با حکم استاندار بوشهر به سمت مدیرکلی منصوب شد. براساس شنیده ها وی در اسفند 94 بازنشسته شده است.

\n\n

\n\n

در همین حال بر اساس شنیده ها از فاطمه دهقانی به عنوان جایگزین رزمجو در مدیرکلی امور اجتماعی استانداری بوشهر استفاده خواهد شد.

\n\n

دهقانی از کارشناسان دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر است که در بهمن ماه 92 با حکم سالاری به مدیرکلی این دفتر منصوب شد.

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر