جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سرمربی تیم دسته دومی شاهین شهرداری بوشهر گفت: هواداران و دوستداران این تیم در بازی برابر پارس جم، تیم شاهین را تنها نگذارند.\n\nبه گزارش فکرشهر، اصغر کامیاب پس از برد 4 بر 2 تیمش برابر نفت امیدیه در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر در گفت و گو با ایرنا افزود: هواداران به عنوان یار دوازدهم هر وقت در کنار تیم شاهین بودند این تیم توانسته نتیجه های بهتری را کسب کند.\n\n
کد خبر: ۲۱۰۸۹
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱

فکرشهر: سرمربی تیم دسته دومی شاهین شهرداری بوشهر گفت: هواداران و دوستداران این تیم در بازی برابر پارس جم، تیم شاهین را تنها نگذارند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، اصغر کامیاب پس از برد 4 بر 2 تیمش برابر نفت امیدیه در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر در گفت و گو با ایرنا افزود: هواداران به عنوان یار دوازدهم هر وقت در کنار تیم شاهین بودند این تیم توانسته نتیجه های بهتری را کسب کند.

\n\n

\n\n

وی بیان کرد: در بازی بیرون خانه هفته آینده برابر پارس جم هواداران می توانند با حضور خود زمینه ساز یک پیروزی مهم و حساس برای شاهین باشند.

\n\n

کامیاب با اشاره به اینکه تیم پارس جم تیمی قابل احترام است، گفت: تیم ما با پیروزی بازی آینده خود می تواند بخش مهمی از مسیر صعود به لیگ دسته یک فوتبال کشور را سپری کند.

\n\n

وی گفت: تیم پارس جم یک تیم مدعی و شایسته صعود است ولی با این حال تمام تلاش خود برای نتیجه گرفتن از این تیم را انجام خواهیم داد.

\n\n

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در ارتباط با نحوه بازی بازیکنانش برابر نفت امیدیه گفت: در گل نخست که دریافت کردیم تاکتیک یارگیری نفر به نفر را در دستور کار قرار داده بودیم ولی از روی غفلت بازیکنان، تیم حریف را به گل رساند.

\n\n

وی عنوان کرد: چنانچه بازیکنان در پایان نیمه دوم اندکی هوشیارانه تر بازی می کردند تیم نفت امیدیه، قادر به خلق موقعیت روی دروازه شاهین و زدن دو گل نمی شد.

\n\n

شاهین با این برد شش امتیازی شد و به رده چهارم جدول گروه خود صعود کرد و تیم نفت امیدیه نیز با دو امتیاز همچنان در قعر جدول باقی ماند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر