دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر از ساخت 2 هزار کلاس درس توسط خیران استان بوشهر خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، احمد مرادی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب، امسال را به نام سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری کرده‌اند و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید در راستای عملی کردن شعار سال همت کنند.\n\nوی افزود: اداره کل نوسازی مدارس استان بوشهر نیز در راستای عمل به دستورات رهبر معظم انقلاب و تحقق منویات معظم‌له از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و همواره در این مسیر تلاش و فعالیت داشته‌ است.
کد خبر: ۲۱۱۵۹
سه‌شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۹

فکرشهر: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر از ساخت 2 هزار کلاس درس توسط خیران استان بوشهر خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، احمد مرادی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب، امسال را به نام سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری کرده‌اند و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید در راستای عملی کردن شعار سال همت کنند.

\n\n

وی افزود: اداره کل نوسازی مدارس استان بوشهر نیز در راستای عمل به دستورات رهبر معظم انقلاب و تحقق منویات معظم‌له از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و همواره در این مسیر تلاش و فعالیت داشته‌ است.

\n\n

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر خاطرنشان کرد: در یکسال اخیر اقدامات موثری در راستای توسعه و تجهیز مدارس در سراسر استان انجام شده و امسال نیز این روند تداوم خواهد داشت.

\n\n

مرادی تصریح کرد: نقش خیران در ساخت و تجهیز مدارس و افزایش امکانات و تجهیزات مدارس غیرقابل انکار بوده و الحمدالله در استان بوشهر شاهد مشارکت بسیار خوب خیران در این عرصه هستیم.

\n\n

وی یادآور شد: در شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر در راستای ساخت مدارس جدید و همچنین افزایش امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مدارس تلاش می‌کنیم و چندین پروژه جدید مدرسه‌سازی نیز در دست اجرا داریم.

\n\n

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر از ساخت 2 هزار کلاس درس توسط خیران استان بوشهر خبر داد و گفت: تاکنون بیش از یک‌هزار و 989 کلاس درس در استان بوشهر توسط خیران در قالب 478 پروژه ساخته شده که نیمه نخست امسال به بیش از 2 هزار کلاس درس افزایش می‌یابد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر