پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر گفت: نیروهای این پلیس در یك عملیات 20 كیلوگرم تریاك از سوداگران مرگ در محور كنارتخته - برازجان كشف كردند.\n\nبه گزارش فکرشهر، وحید زرین كلاه روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پس از چند هفته كار اطلاعاتی نیروهای پلیس مبارزه موادمخدر استان بوشهر موفق به متلاشی كردن یك باند تهیه و توزیع موادمخدر شدند كه این مقدار مواد از آنها بدست آمد.\n\nوی بیان كرد: در این عملیات دو خودر سمند و پژو 405 را كه به طرز ماهرانه موادمخدر در آن جاسازی شده بود توقیف ودو قاچاقچی موادمخدر نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
کد خبر: ۲۱۲۳۷
پنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷

فکرشهر: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر گفت: نیروهای این پلیس در یك عملیات 20 كیلوگرم تریاك از سوداگران مرگ در محور كنارتخته - برازجان كشف كردند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، وحید زرین كلاه روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پس از چند هفته كار اطلاعاتی نیروهای پلیس مبارزه موادمخدر استان بوشهر موفق به متلاشی كردن یك باند تهیه و توزیع موادمخدر شدند كه این مقدار مواد از آنها بدست آمد.

\n\n

وی بیان كرد: در این عملیات دو خودر سمند و پژو 405 را كه به طرز ماهرانه موادمخدر در آن جاسازی شده بود توقیف ودو قاچاقچی موادمخدر نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

\n\n

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر با بیان اینكه پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر در سال گذشته بیش از دو تن موادمخدر از سوداگران مرگ كشف كرده است، گفت: در سال جاری نیز در قالب گشت های محسوس و نامحسوس ماموریت های این پلیس در راستای ناامن سازی استان بوشهر برای قاچاقچیان بطور جدی دنبال خواهد شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر