جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار ورزش
فکرشهر: چند روز پیش امیر قلعه‌نویی چاره کار ورزش را در حضور‌ هاشمی‌طبا، رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی دانست.\n\nبه گزارش فکرشهر، روزنامه قانون به همین بهانه با‌ هاشمی‌طبا تماس گرفت. رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی می‌گوید اقدامات اخیر کی‌روش دلیل عجیبی دارد. او همچنین به صحبت‌های پیروانی و قلعه‌نویی واکنش نشان داد.\n\n\n\nگفت‌وگوی‌هاشمی‌طبا را با «قانون» می‌خوانید.
کد خبر: ۲۱۳۵۹
شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴

فکرشهر: چند روز پیش امیر قلعه‌نویی چاره کار ورزش را در حضور‌ هاشمی‌طبا، رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی دانست.

\n\n

به گزارش فکرشهر، روزنامه قانون به همین بهانه با‌ هاشمی‌طبا تماس گرفت. رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی می‌گوید اقدامات اخیر کی‌روش دلیل عجیبی دارد. او همچنین به صحبت‌های پیروانی و قلعه‌نویی واکنش نشان داد.

\n\n

hamid forootan-16-5.jpg

\n\n

گفت‌وگوی‌هاشمی‌طبا را با «قانون» می‌خوانید.

\n\n

قلعه‌نویی اعلام کرده بود که اگر شما رئیس فدراسیون یا وزیر ورزش بودید، ایران در رتبه بیستم فوتبال دنیا قرار داشت.

\n\n

این لطف ایشان بوده، واقعا نمی‌دانم اگر من بودم می‌توانستیم بیستم شویم یا خیر. در مجموع ساز و کارهایی وجود دارد که باید انجام شود تا بتوانیم به رتبه بیستم دنیا صعود کنیم.

\n\n

موضوع درگیری کی‌روش و اسدی این روزها بحث اصلی رسانه‌هاست...

\n\n

این جزو عجایب هفت‌گانه دنیاست. من اصلا نمی‌فهمم چرا یک مربی آمده و با وزارتخانه کل‌کل می‌کند. این یک پدیده نوظهور است و سابقه نداشته چنین اتفاقی رخ دهد. در تمام مدتی که من رئیس سازمان تربیت بدنی بودم، این اتفاقات رخ نداد.

\n\n

در دوره شما هم مربیان بزرگی به ایران آمدند.

\n\n

در دوره من مربیان بزرگ‌تر از کی‌روش مثل ایویچ به ایران آمدند ولی با امکانات موجود می‌ساختند.

\n\n

بحث امکانات نکته‌ای است که کی‌روش به شدت معتقد است در آن ضعف داریم.

\n\n

ما امکاناتی را کم و بیش داریم. این حرف‌ها، حرف‌های سلامتی نیست. هر چمن و لباسی انتخاب می‌کنند، ایراد می‌گیرند. ما مربیانی مثل ولاسکو هم داشتیم ولی این مشکلات را با فدراسیون‌هایشان نداشته‌اند.

\n\n

فکر می‌کنید کدام طرف ماجرا مقصر است؟

\n\n

نمی‌دانم یا فدراسیون خیلی مشکل دارد یا مشکل از این آقایان است.

\n\n

برخی می‌گویند حمایت پیروانی و برخی رسانه‌ها از کی‌روش مسبب این اتفاقات است.

\n\n

انگیزه‌های آدم‌ها را نمی‌توان خواند ولی احساس من این است که ایشان می‌خواهد یک کاری کند که از ما آتو بگیرد و مدارک جمع کند تا بتواند با شکایت به فیفا، حق و حقوقش را بگیرد وگرنه این کارها چه دلیلی دارد؟ مربی هستی بیا کار کن! نمی‌دانم واقعا فدراسیون چه کار دارد می‌کند. ما زمین چمن طبیعی و مصنوعی داریم. عراق با آن امکانات و جنگ به المپیک صعود می‌کند. هر جوری هم باشد من این رفتارها را طبیعی نمی‌دانم.

\n\n

انتقادات فراوانی هم به اسدی داشت.

\n\n

به کی‌روش چه ربطی دارد که چه کسی آمده و دبیر فدراسیون شده؟ اسدی دکتر است و بازیکن تیم ملی بوده، به ایشان می‌گوید تو فرق زمین فوتبال و زمین سیب‌زمینی را نمی‌دانی. به شما چه ربطی دارد؟ هر چند کارش را بلد است و تیم ملی خوبی ساخته ولی دیدگاه‌هایش عجیب و غریب است.

\n\n

راه حل این دعواها چیست؟

\n\n

به نظرم وزارت باید ورود کند؛ هر چند فدراسیون مستقل است ولی وزارت به عنوان مسئول بالادست باید در این ماجرا ورود و آن را مدیریت کند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر