پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتی گفت: بانک‌های دشتی تسهیلات کم‌بهره به اقشار آسیب‌پذیر ارائه کنند.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، سید محمد حسینی صبح یکشنبه در آئین افتتاح بانک تجارت خورموج ضمن تبریک میلاد با سعادت امام محمد باقر(ع) از خدمات بانک تجارت تقدیر کرد و اظهار داشت: با تعامل صورت گرفته خدمات خوبی به شهروندان صورت گرفته که امیدواریم این روند استمرار داشته باشد.
کد خبر: ۲۱۳۹۸
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰

فکرشهر: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتی گفت: بانک‌های دشتی تسهیلات کم‌بهره به اقشار آسیب‌پذیر ارائه کنند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، سید محمد حسینی صبح یکشنبه در آئین افتتاح بانک تجارت خورموج ضمن تبریک میلاد با سعادت امام محمد باقر(ع) از خدمات بانک تجارت تقدیر کرد و اظهار داشت: با تعامل صورت گرفته خدمات خوبی به شهروندان صورت گرفته که امیدواریم این روند استمرار داشته باشد.

\n\n

وی افزود: با توجه به اینکه مردم شهرستان دشتی به لحاظ منابع مالی از وضعیت مطلوبی برخودار نیستند و اکثرا نیز دارای مشکلات زیادی به خصوص در حوزه درمان هستند که ضرورت دارد تسهیلات با بهره کم در اختیار این شعبه برای خدمات‌دهی مطلوب‌تر به مردم قرار داده شود تا شاهد رفع مشکلات مبتلابه اقشار آسیب‌پذیر باشیم.

\n\n

مدیریت امور شعب بانک تجارت استان بوشهر نیز در این آئین از نوسازی و تجهیز بانک تجارت شعبه خورموج با اعتبار سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد.

\n\n

غلامعلی تاج بخش اضافه کرد: در اجرای این طرح در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است و همکاران عزیز نیز با رفتار، منش و دقت سرویس‌دهی بهتری به مردم داشته باشند.

\n\n

وی افزود: این دومین پروژه‌ای است که اجرا شده است که امیدواریم این امر مهم تداوم داشته باشد.

\n\n

حجت الاسلام سید مهدی طاهری امام جمعه موقت خورموج نیز بر ضرورت برخورد شایسته با مردم تاکید کرد و گفت: قطعا رفتار حسنه موجب خرسندی همشهریان عزیز خواهد شد.

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر