دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: عضو شورای مرکزی حزب موتلفه معتقد است که در دور دوم انتخابات مجلس اصولگرایان مطمئنا بیشترین کرسی‌های مجلس را در دست خواهند گرفت و ترکیب آینده مجلس ترکیبی اصولگرا خواهد بود.\n\nبه گزارش فکرشهر، حمیدرضا ترقی درباره دور دوم انتخابات مجلس و تعیین تکلیف کرسی‌های باقی مانده بهارستان به خبرنگار نامه نیوز گفت: در سطح استان ها از 69 حوزه ای که باقی مانده است، در یازده حوزه رقابت میان دو اصولگرا و در 8 حوزه رقابت میان دو اصلاح‌طلب است، این قطعا نشان می‌دهد که یازده اصولگرا و 8 اصلاح‌طلب راهی مجلس خواهند شد؛ در دیگر حوزه‌ها نیز رقابت میان اصولگرایان، اصلاح‌طلبان و مستقلین خواهد بود.
کد خبر: ۲۱۴۱۴
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۱

فکرشهر: عضو شورای مرکزی حزب موتلفه معتقد است که در دور دوم انتخابات مجلس اصولگرایان مطمئنا بیشترین کرسی‌های مجلس را در دست خواهند گرفت و ترکیب آینده مجلس ترکیبی اصولگرا خواهد بود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حمیدرضا ترقی درباره دور دوم انتخابات مجلس و تعیین تکلیف کرسی‌های باقی مانده بهارستان به خبرنگار نامه نیوز گفت: در سطح استان ها از 69 حوزه ای که باقی مانده است، در یازده حوزه رقابت میان دو اصولگرا و در 8 حوزه رقابت میان دو اصلاح‌طلب است، این قطعا نشان می‌دهد که یازده اصولگرا و 8 اصلاح‌طلب راهی مجلس خواهند شد؛ در دیگر حوزه‌ها نیز رقابت میان اصولگرایان، اصلاح‌طلبان و مستقلین خواهد بود.

\n\n

وی همچنین ادامه داد: به نظر می‌رسد در مجموع در دور دوم حداقل بالغ بر 40 اصولگرا داشته باشیم و دیگر کرسی‌ها نیز به دست اصلاح‌طلبان و مستقلین خواهد بود.

\n\n

معاون بین الملل حزب موتلفه اسلامی با بیان این که اصولگرایان به دنبال جبران شکست‌شان در تهران هستند، خاطرنشان کرد: یقینا با این ترکیب و افزایش اصولگرایان در دور دوم اکثریت کرسی‌های مجلس به دست اصولگرایان خواهد بود.

\n\n

ترقی با اشاره به اینکه ریاست مجلس دهم از آن چه کسی خواهد بود، تصریح کرد: معتقدم اکثریت بر روی آقای لاریجانی توافق دارند تا آقای عارف! اعضای هیات رئیسه نیز طبیعتا میان دو طیف تقسیم می‌شود و تعدادی از نمایندگان که سرشناس هستند، ممکن است که عضو هیات رئیسه و نایب رئیس‌ مجلس شوند.

\n\n

این فعال سیاسی اصولگرا در پایان با بیان این که تاکنون گزینه سومی برای ریاست مجلس وجود ندارد، گفت: بعید می دانم گزینه سومی برای ریاست وجود داشته باشد. تا به حال چنین موضعی را مستقلین هم برای ریاست مجلس اعلام نکرده‌اند اما بیشترین رقابت در میان طیف های مختلف بر سر نایب رئیسی مجلس خواهد بود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر