جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتستان از اجرای 90 میلیارد ریال پروژه عمران روستایی در دشتستان خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، ارسلان زارع بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دشتستان اظهار داشت: امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نامگذاری شده و همه موظف هستیم در حد توان برای تحقق این مهم گام برداریم.\n\nوی افزود: استاندار بوشهر نیز تاکید بسیار زیادی بر تحقق اقتصاد مقاومتی دارد و به فضل خدا در سال جاری از تمام ظرفیت موجود در مناطق مختلف شهرستان برای اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی به کار می‌بندیم.
کد خبر: ۲۱۴۳۰
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴

فکرشهر: فرماندار دشتستان از اجرای 90 میلیارد ریال پروژه عمران روستایی در دشتستان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، ارسلان زارع بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دشتستان اظهار داشت: امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نامگذاری شده و همه موظف هستیم در حد توان برای تحقق این مهم گام برداریم.

\n\n

وی افزود: استاندار بوشهر نیز تاکید بسیار زیادی بر تحقق اقتصاد مقاومتی دارد و به فضل خدا در سال جاری از تمام ظرفیت موجود در مناطق مختلف شهرستان برای اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی به کار می‌بندیم.

\n\n

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: تلاش برای تقویت حمایت از تولید به ویژه در روستاهای هدف در دستور کار قرار دارد و تاکنون برنامه‌ریزی خوب و ارزشمندی برای تحقق این مهم صورت گرفته است.

\n\n

زارع با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) تصریح کرد: بنیاد مسکن از ابتدای شکل‌گیری تاکنون، خدمات بسیار ارزشمند و مهمی به مردم مناطق محروم و روستایی ارائه کرده و امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

\n\n

وی ابراز داشت: سرکشی به روستاهای محروم و کمتر برخوردار در شهرستان دشتستان در دستور کار این مجموعه قرار دارد و امیدواریم با تلاش دسته‌جمعی بتوانیم در روساها تحولی ارزشمند ایجاد کنیم و رضایت خاطر روستاییان عزیز را فراهم کنیم.

\n\n

فرماندار دشتستان از اجرای 90 میلیارد ریال پروژه عمران روستایی در دشتستان خبر داد و افزود: در یکسال اخیر بیش از 200 پروژه با کیفیت و ارزشمند با اعتبار 90 میلیارد ریال در دشتستان اجرایی و عملیاتی شده و مورد استقبال مردم نیز قرار گرفته است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر