يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: توسعه فرهنگي موضوعي مهم و از ملاك هاي پيشرفت جامعه است و ضرورت دارد، اداره كل گمرك نقش فعال تري در حمايت از فعاليت هاي فرهنگي، اجتماعي و ورزشي اين شهرستان ايفا كند.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومي فرمانداري، سيدعلي پاك نژاد در ديدار با مديركل گمرك اين شهرستان با بيان اينكه به دنبال گره گشايي از مشكلات مردم هستيم ، افزود: موضوع ته لنجي بايد به نوعي ساماندهي شود كه به حل معضل بيكاري كمك كند.
کد خبر: ۲۱۵۴۰
سه‌شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: توسعه فرهنگي موضوعي مهم و از ملاك هاي پيشرفت جامعه است و ضرورت دارد، اداره كل گمرك نقش فعال تري در حمايت از فعاليت هاي فرهنگي، اجتماعي و ورزشي اين شهرستان ايفا كند.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومي فرمانداري، سيدعلي پاك نژاد در ديدار با مديركل گمرك اين شهرستان با بيان اينكه به دنبال گره گشايي از مشكلات مردم هستيم ، افزود: موضوع ته لنجي بايد به نوعي ساماندهي شود كه به حل معضل بيكاري كمك كند.

\n\n

وي معيشت مردم گناوه را وابسته به دريا دانست و گفت: چشم اميد مردم به اين نعمت الهي دوخته شده و ما بايد ضمن تقويت اميد و اعتماد آنان، مسائل ومشكلات پيش رو را طوري ساماندهي كنيم كه مردم متضرر نشوند.

\n\n

مديركل گمرك شهرستان گناوه گفت: همكاري و تعامل اين مجموعه مهم با مردم در سال هاي اخير رضايت مسئولان را به دنبال داشته است و همواره كوشيده ايم تا با راه كارهاي قانوني، اعتماد و رضايت مراجعان را جلب كنيم.

\n\n

منصور بازيار از بكارگيري نرم افزارها و سيستم هاي رايانه اي مدرن در اداره كل گمرك خبر داد و افزود: با اقدام هاي صورت گرفته ميزان حضور فيزيكي ارباب رجوع كاهش يافته و همه فعاليت هاي گمركي بدون مراجعه حضوري قابل انجام شده است.

\n\n

وي بر نقش فعالتر گمرك در حمايت از فعاليت هاي فرهنگي تاكيد كرد و خواستار پيگيري هاي جدي تر در زمينه ساماندهي خور گناوه شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر