شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام حسن مصلح در دیدار با جمعی از کارکنان شهرداری برازجان، شهردار و برخی اعضای شورای شهر، انسجام شهرداری وشورا را عامل پویایی شهر دانست و...
کد خبر: ۲۱۵۵۵
سه‌شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۴

فکرشهر: امام جمعه محترم برازجان گفت: صداقت داشتن در کارها و عدم فراموش کردن مسئولیت ها یکی از عوامل پیشرفت کارها و رضایت مردم است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام حسن مصلح در دیدار با جمعی از کارکنان شهرداری برازجان، شهردار و برخی اعضای شورای شهر، انسجام شهرداری وشورا را عامل پویایی شهر دانست و ادامه داد: تقدیر از کارکنان موفق بایستی در برنامه ها قرار گیرد تا انگیزه و رغبت آنان به محیط کار بیشتر شود.

\n\n

وی خاطرنشان نمود: شهرداری نیز بایستی تلاش خود را در راستای نیل به شعار اقتصاد مقاومتی ، اقدام وعمل ، با استفاده بهینه از امکانات موجود به کار گیرد.

\n\n

امام جمعه برازجان با تاکید بر تکریم ارباب رجوع ادامه داد: با رعایت انصاف و عدم تبعیض بین شهروندان ، علاوه بر حفظ کرامت انسانی ، موجبات جلب رضایت خداوند  را نیز فراهم می آوریم.

\n\n

\n\n

وی به لزوم ساماندهی تابلوهای تصاویر شهدا اشاره نمود و گفت: رعایت حقوق شهروندی و فرهنگ سازی در این خصوص بایستی در برنامه های ما پررنگ تر شود.

\n\n

به گزارش روابط عمومی شهرداری برازجان، مصلح افزود: یکی دیگر از مشکلات شهری ساخت وسازهای غیر مجاز است چون که این امر باعث محرومیت این بخش ها از خدمات ، حمل ونقل، بهداشت و غیره می گردد که برای جلوگیری از این امر بایستی تدابیر لازم اندیشیده شود.

\n\n

مهندس سعید شمالی نژاد نیز در این نشست، گزارشی از عملکرد شهرداری و پروژه های عمرانی در سال جدید ارائه نمود.

\n\n

  شهردار برازجان اذعان نمود: با توجه به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ابلاغ گردیده بایستی تمام تلاش خود را جهت تحقق این شعار به کار گیریم.

\n\n

\n\n

وی با تاکید بر پرداخت بموقع حقوق کارکنان اذعان نمود: توسعه فضای سبز و زیباسازی مبلمان شهری از اولویت های مدیریت شهری است که با برنامه ریزی های انجام شده و حمایت مسئولین امیدواریم به زودی شاهد شهری زیباتر وپویاترباشیم.

\n\n

شهردار برازجان ضمن تقدیر از تلاش کارکنان شهرداری در سال 94 گفت: امیدواریم با همت وتعامل شهرداری وشورای شهر بتوانیم در راه عمران وآبادانی شهرمان گام های موثری برداریم.

\n\n

نیکجو رییس شورای شهر برازجان نیز با تاکید بر اجرایی نمودن شعار سال 95 ، جهت حمایت از برنامه های عمرانی در سطح شهر ، اعلام آمادگی نمود.

\n\n

\n
\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

\n

\n

\n

\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر