شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از افزایش دو برابری برداشت گندم در استان بوشهر نسبت به سال قبل خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، محمدتقی منوچهری در حاشیه بازدید از برداشت گندم در استان بوشهر اظهار داشت: سال زراعی جاری شاهد بارندگی‌های نسبتا خوبی بودیم که امیدواری برای افزایش تولید محصولات کشاورزی ایجاد کرده است.\n\nوی ادامه داد: برداشت گندم از دو هفته پیش در استان بوشهر آغاز شده است و ۴۸۰ دستگاه کمباین در نقاط مختلف استان بوشهر مشغول برداشت گندم هستند.
کد خبر: ۲۱۵۹۳
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۲:۴۹

فکرشهر: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از افزایش دو برابری برداشت گندم در استان بوشهر نسبت به سال قبل خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، محمدتقی منوچهری در حاشیه بازدید از برداشت گندم در استان بوشهر اظهار داشت: سال زراعی جاری شاهد بارندگی‌های نسبتا خوبی بودیم که امیدواری برای افزایش تولید محصولات کشاورزی ایجاد کرده است.

\n\n

وی ادامه داد: برداشت گندم از دو هفته پیش در استان بوشهر آغاز شده است و ۴۸۰ دستگاه کمباین در نقاط مختلف استان بوشهر مشغول برداشت گندم هستند.

\n\n

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر با اشاره به اینکه تاکنون حدود هفت هزار تن گندم در سطح استان بوشهر برداشت شده است، از پیش‌بینی افزایش دو برابری برداشت گندم در استان طی سال جاری خبر داد.

\n\n

وی با اشاره به اینکه امسال ۹۵ هزار هکتار از اراضی استان بوشهر زیر کشت گندم رفته است، گفت: ۷۸ هزار و ۵۰۰ هکتار به صورت دیم و ۱۶ هزار و ۵۰۰ هکتار به صورت آبی کشت شده است.

\n\n

منوچهری با اشاره به اینکه سال گذشته ۴۳ هزار تن گندم از سطح ۱۱۵ هکتار اراضی استان برداشت شد، بیان کرد: امسال پیش‌بینی می‌شود که ۸۵ هزار تن گندم در استان برداشت شود.

\n\n

وی از خرید تضمینی غلات در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: برداشت جو و گندم در استان بوشهر تا خردادماه ادامه خواهد داشت.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر