يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر:
فکرشهر: مسابقات والیبال فرهنگیان دشتستان گرامیداشت مقام والای معلم روز یکشنبه، 21 اردیبهشت ماه با قهرمانی تیم مدرسه راهنمایی آزادگان کلمه به پایان رسید.
کد خبر: ۲۱۶۲
دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۳:۱۳

فکرشهر - محمد محمدزاده فرد: دیدار فینال مسابقات والیبال فرهنگیان دشتستان گرامیداشت مقام والای معلم روز یکشنبه، 21 اردیبهشت ماه در سالن امام علی(ع) برازجان برگزار و با قهرمانی تیم مدرسه راهنمایی آزادگان کلمه به پایان رسید.

به گزارش فکرشهر، این رقابت ها با شرکت 7 تیم در دو گروه برگزار گردید که طی آن دو تیم دبیرستان شهید بهشتی و راهنمایی آزادگان کلمه از گروه الف و تیم های دبیرستان شاهد  و پیشکسوتان از گروه ب به مرحله ی بعد صعود کردند.

تیم ها در مرحله بعد به صورت ضربدری با یکدیگر به رقابت پرداختند و تیم های دبیرستان شهیدبهشتی و مدرسه راهنمایی آزادگان کلمه توانستند با شکست حریفان خود به مسابقه نهایی راه یابند.

در دیدار پایانی نیز تیم راهنمایی آزادگان توانست در یک بازی پایاپای تیم شهیدبهشتی را با نتیجه 3 بر 2 شکست داده و به قهرمانی دست یابد.

لازم به ذکر است تیم دبیرستان شاهد نبی اکرم نیز توانست با شکست تیم پیشکسوتان جایگاه سوم را به خود اختصاص دهد.

در پایان کاپ قهرمانی و هدایایی توسط سیدحسن لواسانی، رییس آموزش و پرورش دشتستان به تیم ها و نفرات برتر اهدا گردید.

اسامی تیم قهرمان
علی اکبر عزیزی، مسلم مختاری، محمدجواد غلامی، یاسین خندیده، حسین اختری پور، علیرضا ملک پور، حسن عباسی، اکبر عبدی، بهرام صفری، شاهین جوکار

اسامی تیم نائب قهرمان
جمال عبداللهی، صفر نامی، اردشیر حسین آبادی، مسعود صفری، رحیم شریفی، عباس غلامپور، داوود رضایی، حامد باقری

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر