جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی گفت: هم‌اکنون بیش از 90 درصد از خانه‌های بهداشت روستایی این شهرستان نوسازی و در چند مورد تجدید بنا شده‌ است و از لحاظ تجهیزات نیز در وضعیت مناسبی قرار دارند.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، اصغر بحرانی صبح امروز در دیدار رئیس شورای اسلامی شهر کاکی به اقدامات انجام‌‌شده در رفع مشکلات بهداشتی درمانی شهرستان اشاره کرد و گفت: به حول قوه الهی اقدامات خوبی در بحث تعمیر و نوسازی و تجهیز خانه‌های بهداشت و مراکز بهداشتی درمانی شهرستان انجام‌ شده است و در سال جدید نیز ادامه خواهد یافت.
کد خبر: ۲۱۶۴۶
شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی گفت: هم‌اکنون بیش از 90 درصد از خانه‌های بهداشت روستایی این شهرستان نوسازی و در چند مورد تجدید بنا شده‌ است و از لحاظ تجهیزات نیز در وضعیت مناسبی قرار دارند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، اصغر بحرانی صبح امروز در دیدار رئیس شورای اسلامی شهر کاکی به اقدامات انجام‌‌شده در رفع مشکلات بهداشتی درمانی شهرستان اشاره کرد و گفت: به حول قوه الهی اقدامات خوبی در بحث تعمیر و نوسازی و تجهیز خانه‌های بهداشت و مراکز بهداشتی درمانی شهرستان انجام‌ شده است و در سال جدید نیز ادامه خواهد یافت.

\n\n

وی افزود: اولویت ما در پروژه‌های عمرانی ساماندهی بناهای بهداشتی درمانی روستایی بوده است و هم‌اکنون بیش از 90 درصد از خانه‌های بهداشت روستایی شهرستان دشتی نوسازی و در چند مورد تجدید بنا شده‌اند و از لحاظ تجهیزات نیز در وضعیت مناسبی قرار دارند.

\n\n

بحرانی ضمن اشاره به نوسازی مراکز بهداشتی درمانی زیارت، درازی، کاکی و شنبه، از آغاز عملیات نوسازی مراکز بهداشتی درمانی شهید احمدی و امام حسن (ع) خورموج خبر داد و گفت: رویکرد ما در انجام پروژه‌های عمرانی، ایجاد فضایی مناسب و درخور شأن مراجعین و بیماران است.

\n\n

این مقام مسئول همچنین به اقدامات عمرانی انجام‌‌شده در بخش کاکی اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون با اقدامات انجام‌شده در درمانگاه کاکی و تأمین تجهیزات و نیروی انسانی لازم، این مرکز در وضعیت خوبی قرار دارد.

\n\n

بحرانی گفت: عزم و اراده جدی خود را برای رفع مشکلات مراکز بهداشتی و درمانی و خانه‌های بهداشت شهرستان دشتی به کارخواهیم بست.

\n\n

وی از بهره‌برداری از پانسیون پزشکان این مرکز در آینده نزدیک خبر داد و اظهار کرد: با راه‌اندازی ساختمان پانسیون جدید و تخریب ساختمان فعلی، آزمایشگاه جدید این مرکز به مساحت 120 مترمربع احداث خواهد شد.

\n\n

بحرانی همچنین با اشاره به احداث درمانگاه بادوله، آن را گامی مهم در پیشرفت وضعیت بهداشت و درمان‌ بخش کاکی دانست.

\n\n

رئیس شورای اسلامی شهر کاکی نیز با اشاره به پیشرفت‌های حاصل‌شده در بخش بهداشت و درمان شهرستان، از تلاش‌های رئیس و کارکنان شبکه بهداشت و درمان قدردانی کرد و گفت: با اقدامات انجام‌‌شده توسط مسئولان شبکه بهداشت و درمان در مرکز بهداشتی درمانی کاکی، وضعیت مناسبی از بعد فضای فیزیکی و تجهیزات و نیز کادر پزشکان و کارکنان مرکز ایجاد شده و رضایتمندی مردم را به دنبال داشته است.

\n\n

سید علی‌اکبر فاطمی از برنامه‌ریزی‌های لازم به‌منظور اهدای یک قطعه زمین توسط شورای اسلامی شهر کاکی به بهداشت و درمان برای احداث پایگاه بهداشتی این شهر خبر داد و خواستار تعامل بیش‌ از پیش شورای اسلامی و مجموعه بهداشت و درمان شهرستان در جهت رفع مشکلات این حوزه شد.

\n\n

در این جلسه لوح سپاس شورای اسلامی شهر کاکی به‌ پاس خدمات ارزنده اصغر بحرانی از طرف حوزه بهداشت و درمان شهرستان دشتی و بخش کاکی به وی اهدا شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر