يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
فکرشهر: قبرستانی در «مانیل» - پایتخت فیلیپین - وجود دارد که مردم در آنجا به دیدار ازدست‌رفتگانشان نمی‌روند، بلکه با آنها زندگی می‌کنند!\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از «توریسم آنلاین»، این قبرستان واقع در فیلیپین در حقیقت یک قبرستان چینی است که آرامگاه‌ها یک خانه مجهز و کامل و با انواع امکانات هستند به طوری که افراد می‌توانند در کنار عزیز از دست رفته زندگی کنند.\n\nبسیاری از این قبرها، یک خانه بزرگند - حتی بزرگتر از خانه‌های عادی - که دارای آشپزخانه، اتاق خواب، آب لوله‌کشی و ... هستند.
کد خبر: ۲۱۷۷۸
سه‌شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۳

فکرشهر: قبرستانی در «مانیل» - پایتخت فیلیپین - وجود دارد که مردم در آنجا به دیدار ازدست‌رفتگانشان نمی‌روند، بلکه با آنها زندگی می‌کنند!

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از «توریسم آنلاین»، این قبرستان واقع در فیلیپین در حقیقت یک قبرستان چینی است که آرامگاه‌ها یک خانه مجهز و کامل و با انواع امکانات هستند به طوری که افراد می‌توانند در کنار عزیز از دست رفته زندگی کنند.

\n\n

بسیاری از این قبرها، یک خانه بزرگند - حتی بزرگتر از خانه‌های عادی - که دارای آشپزخانه، اتاق خواب، آب لوله‌کشی و ... هستند.

\n\n

این قبرستان توسط چینی‌ها ساخته شد تا به نوعی مقابله با قبرستان‌های کاتولیک ساخته استعمارگران اسپانیایی باشد و در آن زمان مورد استقبال ساکنان ثروتمند قرار گرفت تا بورلی هیلزی - شهر اشراف‌نشین مشهور در غرب لس‌آنجلس - برای عزیزانشان بسازند.

\n\n

برخی از مردم تصمیم گرفته‌اند در آنجا تمام‌وقت زندگی کنند و جالب است بدانید حتی برخی هم در آنجا متولد شده‌اند.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر