پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر از اجرای 75 سازه سنگ‌ملاتی در فاز نخست پروژه آبخیزداری جم خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، هوشنگ شریفی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نامگذاری شده و همه موظف هستیم در راستای عینیت بخشیدن به شعار سال و اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی نهایت توان و ظرفیت موجود را به کار ببندیم.
کد خبر: ۲۱۸۰۵
سه‌شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹

فکرشهر: مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر از اجرای 75 سازه سنگ‌ملاتی در فاز نخست پروژه آبخیزداری جم خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، هوشنگ شریفی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نامگذاری شده و همه موظف هستیم در راستای عینیت بخشیدن به شعار سال و اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی نهایت توان و ظرفیت موجود را به کار ببندیم.

\n\n

وی افزود: اداره کل آبخیزداری و منابع طبیعی استان بوشهر در سال جاری در راستای عملیاتی کردن شعار سال اهتمام جدی دارد که با استفاده از توان و پتانسیل داخلی و با استفاده از ظرفیت‌های موجود بومی برای تحقق این مهم گام بر دارد که امیدواریم به توفیق لازم  برسیم.

\n\n

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر خاطرنشان کرد: این اداره کل در سال جاری در راستای بهبود وضعیت منابع طبیعی و جنگل‌ها و در راستای حفاظت از جنگل‌ها و مراتع استان، برنامه‌ریزی مناسبی انجام داده که به فضل خدا با همکاری مردم به نتایج خوبی تاکنون رسیده‌ایم.

\n\n

شریفی تصریح کرد: سرکشی به شهرستان‌های مختلف و اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در حوزه‌های منابع طبیعی و آبخیزداری از جمله برنامه‌های مهم سال 95 است و از ابتدای امسال تاکنون بدون وقفه برای تکمیل پروژه‌های مهم و نیمه‌تمام اهتمام داشته‌ایم.

\n\n

وی ابراز داشت: در شهرستان جم شاهد اجرای طرح بزرگ و مهم آبخیزداری هستیم که بیش از 120 میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه عظیم و ارزشمند هزینه می‌شود و در سال جاری بخش مهمی از این پروژه تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

\n\n

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر از اجرای 75 سازه سنگ‌ملاتی در فاز نخست پروژه آبخیزداری جم خبر داد و ابراز داشت: این پروژه در فاز نخست در سطح 7.5 هزار هکتار در دست اجراست و امیدواریم در مدت زمان کوتاهی شامل تکمیل این پروژه باشیم.

\n\n

شریفی اضافه کرد: در شهرستان جم با توجه به خشکسالی‌های چند سال اخیر، نیازمند اجرای این پروژه آبخیزداری هستیم و باید نسبت به تسریع در تکمیل این پروژه اهتمام ورزیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر