جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتستان با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی و با تاکید بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ اقتصاد مقاومتی در سطح جامعه، گفت: صنایع تبدیلی و بسته‌بندی خرما در دشتستان راه‌اندازی می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، ارسلان زارع دوشنبه شب در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتستان اظهار داشت: سال 94 سالی موفقیت‌آمیز برای دشتستان بود و اقدامات بسیار خوبی در راستای بهبود وضعیت مردم و عمران و آبادانی شهرها و روستاها صورت گرفت و در مجموع شاهد رضایتمندی مردم نیز بودیم.
کد خبر: ۲۱۸۳۵
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۳

فکرشهر: فرماندار دشتستان با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی و با تاکید بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ اقتصاد مقاومتی در سطح جامعه، گفت: صنایع تبدیلی و بسته‌بندی خرما در دشتستان راه‌اندازی می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، ارسلان زارع دوشنبه شب در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتستان اظهار داشت: سال 94 سالی موفقیت‌آمیز برای دشتستان بود و اقدامات بسیار خوبی در راستای بهبود وضعیت مردم و عمران و آبادانی شهرها و روستاها صورت گرفت و در مجموع شاهد رضایتمندی مردم نیز بودیم.

\n\n

وی افزود: برای سال 95 نیز برنامه‌ریزی مناسبی انجام داده‌ایم و به حول و قوه الهی و با تلاش مسئولان و همکاری مردم برای اعتلای شهرستان و کسب توفیقات بیشتر در عرصه‌های مختلف گام برمی‌داریم.

\n\n

فرماندار دشتستان با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی و با تاکید بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ اقتصاد مقاومتی در سطح جامعه خاطرنشان کرد: برای تمام بخش‌های شهرستان دشتستان در راستای عملی کردن اقتصاد مقاومتی برنامه‌ریزی شده و امیدواریم به زودی ستاد اجرایی اقتصاد مقاومتی در تمام بخش‌ها فعال شود و خروجی لازم را نیز داشته باشد.

\n\n

زارع تصریح کرد: حمایت از تولیدکنندگان مهم‌ترین راهکار ما در این عرصه است که با شناخت معضلات تولیدکنندگان و ارائه راهکار مناسب و پیگیری تا حصول نتیجه برای توفیق در این خصوص گام برمی‌داریم.

\n\n

وی اضافه کرد: ارائه تسهیلات کم‌بهره با بازپرداخت طولانی‌مدت برای واحدهای تولیدی فعال و نیمه‌فعال و فعال کردن واحدهای نیمه‌فعال در دستور کار قرار دارد که برنامه‌ریزی مناسبی برای نتیجه‌بخش بودن این کار انجام شده است.

\n\n

به نوشته فارس، فرماندار دشتستان با اشاره به اجرایی شدن پتروشیمی دشتستان در سال جاری گفت: پتروشیمی دشتستان به گونه‌ای اجرایی می‌شود که به محیط زیست مردم آسیبی وارد نکند و مسایل زیست‌محیطی به طور کامل در این پروژه عظیم لحاظ خواهد شد.

\n\n

زارع تاکید کرد: راه‌اندازی صنایع تبدیلی خرما در دشتستان نیز از جمله برنامه‌های مدیریت شهرستان در سال جاری است و امیدواریم با مشارکت بخش خصوصی به نتایج لازم برسیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر