دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: انتخابات هیات‌رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان‌بوشهر پنج‌شنبه دوم اردیبهشت‌ برگزار می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، رئیس انجمن نمایش استان بوشهر با اعلام این خبر گفت: انتخابات ساعت 16 و در محل آمفی‌تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر برگزار می‌شود وصرفا هسته مرکزی گروه‌های نمایشی استان که ثبت رسمی شده و مجوز فعالیت دارنند، می‌توانند در انتخابات شرکت کرده و رأی خود را به صندوق بریزند.
کد خبر: ۲۱۸۵۰
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۰

فکرشهر: انتخابات هیات‌رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان‌بوشهر پنج‌شنبه دوم اردیبهشت‌ برگزار می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، رئیس انجمن نمایش استان بوشهر با اعلام این خبر گفت: انتخابات ساعت 16 و در محل آمفی‌تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر برگزار می‌شود وصرفا هسته مرکزی گروه‌های نمایشی استان که ثبت رسمی شده و مجوز فعالیت دارنند، می‌توانند در انتخابات شرکت کرده و رأی خود را به صندوق بریزند.

\n\n

جهان‌شیر یاراحمدی ضمن تاکید بر به‌همراه‌داشتن کارت شناسائی معتبر جهت دریافت تعرفه رای افزود: تعرفه‌های رای توسط کارشناس‌مرکز هنرهای نمایشی و در قبال کارت‌شناسایی معتبر به اعضا هسته مرکزی گروه‌های نمایشی تحویل داده می‌شود.

\n\n

وی همچنین گفت: 5 نفر متشکل از معاون اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حراست، کارشناس تئاتر، رئیس انجمن نمایش و یک پیشکسوت بر روند این انتخابات نظارت می‌کنند.

\n\n

یاراحمدی در پایان یاد‌آور شد: نمایندگانی از انجمن نمایشی کشور در این مراسم حضور خواهند داشت.

\n\n

منبع: ایلنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر