جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از اجرای طرح سفیران سلامت در 1300 مدرسه استان بوشهر خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، ناصر کرمی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: آموزش و پرورش از نهادهای موثر و مهم در سطح جامعه بوده و توجه به این نهاد امری لازم و ضروری است.\n\nوی افزود: در صورتی که پایه تحصیلی فرزندان این مرز و بوم در دستگاه تعلیم و تربیت قوی باشد، بدون تردید در آینده نیز می‌توانند مدارج عالی تحصیلی را طی کنند و برای کشور خود موثر واقع شوند و به همین دلیل باید در توسعه زیرساخت‌های تعلیم و تربیت اهتمام ورزیم.
کد خبر: ۲۱۹۱۲
شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸

فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از اجرای طرح سفیران سلامت در 1300 مدرسه استان بوشهر خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، ناصر کرمی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: آموزش و پرورش از نهادهای موثر و مهم در سطح جامعه بوده و توجه به این نهاد امری لازم و ضروری است.

\n\n

وی افزود: در صورتی که پایه تحصیلی فرزندان این مرز و بوم در دستگاه تعلیم و تربیت قوی باشد، بدون تردید در آینده نیز می‌توانند مدارج عالی تحصیلی را طی کنند و برای کشور خود موثر واقع شوند و به همین دلیل باید در توسعه زیرساخت‌های تعلیم و تربیت اهتمام ورزیم.

\n\n

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در 10 شهرستان استان و 18 ناحیه مستقل آموزش و پرورش، شاهد رشد محسوسی در کیفیت سطح تعلیم و تربیت هستیم و با برگزاری کلاس‌های تقویتی و کنکور، در راستای موفقیت دانش‌آموزان در سطوح بالاتر نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

\n\n

کرمی تصریح کرد: سرکشی به مناطق مختلف آموزشی به منظور شناخت نقاط ضعف و قوت و برای آشنایی با آخرین وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان صورت می‌گیرد که این بازدیدها موجبات ارائه راهکارها برای رفع مشکلات نیز شده است.

\n\n

وی ابراز داشت: برای بهبود وضعیت سلامت دانش‌آموزان در مدارس در استان بوشهر، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و شبکه‌های بهداشت شهرستان‌ها، اقدامات خوب و قابل قبولی انجام شده و سقیران سلامت نیز در مدارس استان بوشهر فعال هستند.

\n\n

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از اجرای طرح سفیران سلامت در 1300 مدرسه استان بوشهر خبر داد و گفت: هم‌اکنون در یک‌هزار و 300 مدرسه در استان بوشهر، سفیران سلامت فعال هستند و حدود 3 هزار و 200 دانش‌آموز به عنوان سفیر سلامت فعالیت می‌کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر