جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار جم از افتتاح فاز نخست آبخیزداری جم خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، فتح‌الله نوروزی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم مهم‌ترین اولویت مسئولان شهرستان جم است و از ابتدای سال 95 تاکنون در این مسیر نهایت توان خود را انجام داده‌ایم.\n\nوی افزود: هم‌اکنون در تمام مناطق شهری و روستایی شاهد اجرای پروژه‌های عمرانی هستیم و به گونه‌ای عمل کرده‌ایم که متناسب با نیازها و خواسته‌های مردمی اقدامات لازم انجام شود.
کد خبر: ۲۱۹۲۰
شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳

فکرشهر: فرماندار جم از افتتاح فاز نخست آبخیزداری جم خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، فتح‌الله نوروزی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم مهم‌ترین اولویت مسئولان شهرستان جم است و از ابتدای سال 95 تاکنون در این مسیر نهایت توان خود را انجام داده‌ایم.

\n\n

وی افزود: هم‌اکنون در تمام مناطق شهری و روستایی شاهد اجرای پروژه‌های عمرانی هستیم و به گونه‌ای عمل کرده‌ایم که متناسب با نیازها و خواسته‌های مردمی اقدامات لازم انجام شود.

\n\n

فرماندار جم خاطر نشان کرد: اجرای پروژه‌های چمن مصنوعی در روستاهای بالای یک هزار نفر جمعیت در سال 93 انجام شد و در سال 94 نیز در روستاهای بالای 500 نفر جمعیت این پروژه‌ها محقق شد و امسال نیز برای تکمیل پروژه‌های باقیمانده اهتمام می‌ورزیم.

\n\n

نوروزی تصریح کرد: برای افزایش سطح کیفی پروژه‌ها و ماندگاری بیشتر این پروژه‌ها، نظارت دقیقی بر پروژه‌ها صورت می‌گیرد و پروژه ناقص و بی کیفیت را افتتاح نخواهیم کرد و تاکید زیادی بر روی افتتاح واقعی پروژه‌ها داریم.

\n\n

وی یادآور شد: گازرسانی به تمام شهرها و بخش زیادی از روستاهای جم صورت گرفته و امسال 100 درصد روستاهای شهرستان جم از گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

\n\n

نوروزی توضیح داد: اجرای پروژه‌های مصوب سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان بوشهر نیز در شهرستان جم با شتاب خوبی در دست اجراست و امیدوار هستیم به زودی شاهد تکمیل این پروژه‌ها باشیم.

\n\n

فرماندار جم از افتتاح فاز نخست آبخیزداری جم خبر داد و افزود: فاز نخست آبخیزداری شهرستان جم با اعتبار 50 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده و امسال فاز دوم این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر