پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: اقدام و تلاشهاي دولت تدبير و اميد و بويژه وزير بهداشت و درمان در بهبود سلامت جامعه در طول انقلاب بي سابقه و بي نظير است.\n\nبه گزارش فکرشهر از ايرنا، سيدعلي پاك نژاد روز يكشنبه درآيين هفته سلامت در دبيرستان دخترانه دوره اول فرزانگان اين شهرستان افزود: اجراي طرح تحول نظام سلامت، قلب سالم، احداث كلينيكهاي دهان و دندان و بهبود هتلينگ بيمارستانها در كنار طرح بيمه همگاني سلامت از مهمترين اقدام دولت يازدهم در حوزه بهداشت و درمان است.
کد خبر: ۲۱۹۷۹
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: اقدام و تلاشهاي دولت تدبير و اميد و بويژه وزير بهداشت و درمان در بهبود سلامت جامعه در طول انقلاب بي سابقه و بي نظير است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ايرنا، سيدعلي پاك نژاد روز يكشنبه درآيين هفته سلامت در دبيرستان دخترانه دوره اول فرزانگان اين شهرستان افزود: اجراي طرح تحول نظام سلامت، قلب سالم، احداث كلينيكهاي دهان و دندان و بهبود هتلينگ بيمارستانها در كنار طرح بيمه همگاني سلامت از مهمترين اقدام دولت يازدهم در حوزه بهداشت و درمان است.

\n\n

وي گفت: شيوع ديابت در استان بوشهر نگران كننده است و جامعه براي مقابله با اين بيماري خطرناك راهي جز تغيير سبك زندگي بويژه تغذيه سالم، تحرك و پرهيز از مصرف دخانيات ندارد.

\n\n

فرماندار گناوه آگاهي بخشي به جامعه براي پيشگيري از گسترش ديابت را ضروري دانست و افزود: نقش دانش آموزان به عنوان سفيران سلامت در اين زمينه بسيار مهم و حساس است.

\n\n

رئيس شبكه بهداشت و درمان گناوه گفت:استان بوشهر رتبه اول شيوع بيماري ديابت با توجه به ميزان جمعيت را در سطح كشور دارد از اين رو آگاهي مردم براي پيشگيري از اين بيماري ضروري است.

\n\n

دكتر علي زكي زاده شعار امسال هفته سلامت را غلبه بر ديابت عنوان كرد وافزود: اين بيماري در زمان حاضر مهمترين علت نابينايي، قطع پا و نازايي در كشور است.
\nدر اين آيين آموزشهاي لازم براي آشنايي دانش آموزان با روشهاي پيشگيري از اين بيماري و نحوه كمك به مبتلايان به ديابت ارايه شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر