پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دبیراجرایی خانه کارگر استان بوشهر، با انتقاد از عدم همراهی مناسب برخی دستگاه‌های استان با تشکل خانه کارگر گفت: با وجود شرکت‌های بزرگ نفت و گاز در استان، اما هیچ‌گونه حمایتی از خانه کارگر نمی‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایلنا، سیدموسی میرجهانمردی در نشست با مسئولان تامین اجتماعی استان بوشهر با بیان اینکه این نهاد بیمه‌ای موجب امیدواری در میان بیمه‌شدگان است، اظهار کرد: بیمه تامین اجتماعی خدمات گوناگونی به بیمه‌شد‌گان ارائه می‌دهد که باید این خدمات در ابعاد گوناگون افزایش یابد.
کد خبر: ۲۲۰۴۶
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱

فکرشهر: دبیراجرایی خانه کارگر استان بوشهر، با انتقاد از عدم همراهی مناسب برخی دستگاه‌های استان با تشکل خانه کارگر گفت: با وجود شرکت‌های بزرگ نفت و گاز در استان، اما هیچ‌گونه حمایتی از خانه کارگر نمی‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایلنا، سیدموسی میرجهانمردی در نشست با مسئولان تامین اجتماعی استان بوشهر با بیان اینکه این نهاد بیمه‌ای موجب امیدواری در میان بیمه‌شدگان است، اظهار کرد: بیمه تامین اجتماعی خدمات گوناگونی به بیمه‌شد‌گان ارائه می‌دهد که باید این خدمات در ابعاد گوناگون افزایش یابد.

\n\n

وی با بیان اینکه چرخ عظیم جوامع به دست توانای کارگران در حرکت و چرخش است بیان کرد: برای تامین امنیت شغلی در همه بخش‌ها نیاز به آسیب‌شناسی ایجاد اشتغال و رفع موانع است.

\n\n

دبیراجرایی خانه کارگر استان بوشهر با بیان اینکه برخی از کارگران ‌امنیت شغلی ندارند،  گفت: با توجه به اینکه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کارگران پایداری شغلی آنها‌ست باید این مهم با بیمه شدن تامین اجتماعی محقق شود.

\n\n

میرجهانمیری با تاکید بر حمایت از تولیدات داخلی و اشتغال جامعه افزود: حفظ اشتغال، بیمه تامین اجتماعی، رسیدگی به مشکلات اقتصادی و اجتماعی کارگران بزرگترین دغدغه و درخواست جامعه کارگری در استان بوشهر است.

\n\n

وی با تاکید بر اتحاد مسئولان در حل مشکلات جامعه کارگری بیان کرد: مسئولان برای حل مشکلات جامعه کارگری باید اتحاد لازم داشته باشند‌.

\n\n

دبیر اجرایی خانه کارگر استان بوشهر با بیان اینکه خانه کارگر استان بوشهر دارای 6 هزار نفر عضو است، افزود: هدف ما از ابتدای مسئولیت تاکنون، خدمت به کارگران و پیگیری حقوق آنان و رفع مشکلات بوده است.

\n\n

وی با بیان اینکه عضو شدن در خانه کارگر محدودیت ندارد، خاطر‌نشان کرد: بیمه‌شدگان تامین اجتماعی می‌توانند بدون محدودیت عضو خانه کارگر و از خدمات آن بهره‌مند شوند.

\n\n

میرجهانمردی با تاکید بر احداث ساختمان خانه کارگر استان بوشهر گفت: برای احداث ساختمان خانه کارگر زمینی در اختیار این نهاد قرار گرفته، اما به سبب نداشتن بضاعت مالی هنوز موفق به ساخت آن نشده‌ایم.

\n\n

وی با انتقاد از عدم همراهی مناسب برخی دستگاه‌های استان با تشکل خانه کارگر افزود: با وجود شرکت‌های بزرگ نفت و گاز در استان بوشهر اما هیچگونه حمایتی از خانه کارگر نمی‌شود.

\n\n

دبیر اجرایی خانه کارگر استان بوشهر با بیان اینکه نسبت به خانه کارگر نباید بی‌مهری شود خاطر نشان کرد: پیش از این کلاس آموزشی برای کارگران برگزار می‌شد اما به سبب تامین نشدن امکانات و اعتبارات لازم تعطیل است.

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر