جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: در راستای کمک به کارگران، 13 هیأت رفع اختلاف کارگران تشکیل شده و با تشکیل این هیأت 25 درصد اختلافات کارگری در استان بوشهر به سازش انجامیده است.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، حمیدرضا پناه ظهر امروز در دیدار شماری از کارگران استان بوشهر با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر اظهار داشت: کارگران از اقشار تأثیرگذار و زحمتکش جامعه هستند و جایگاهی رفیعی در دین مبین اسلام نیز دارند.\n\nوی بیان کرد: هر روز، روز کارگر است اما در این هفته به‌ پاس قدردانی از تلاش‌ها و همت کارگران بخش‌های مختلف دور هم جمع می‌شویم.
کد خبر: ۲۲۰۵۸
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۹

فکرشهر: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: در راستای کمک به کارگران، 13 هیأت رفع اختلاف کارگران تشکیل شده و با تشکیل این هیأت 25 درصد اختلافات کارگری در استان بوشهر به سازش انجامیده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، حمیدرضا پناه ظهر امروز در دیدار شماری از کارگران استان بوشهر با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر اظهار داشت: کارگران از اقشار تأثیرگذار و زحمتکش جامعه هستند و جایگاهی رفیعی در دین مبین اسلام نیز دارند.

\n\n

وی بیان کرد: هر روز، روز کارگر است اما در این هفته به‌ پاس قدردانی از تلاش‌ها و همت کارگران بخش‌های مختلف دور هم جمع می‌شویم.

\n\n

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با اشاره به وضعیت کارگران در استان بوشهر بیان داشت: هم‌اکنون 332 هزار و 713 هزار کارگر در  18 هزار و 396 کارگاه مختلف در استان مشغول به کار هستند.

\n\n

پناه افزود: در راستای کمک به کارگران، 13 هیأت رفع اختلاف کارگران تشکیل‌ شده و با تشکیل این هیأت 25 درصد اختلافات کارگری در استان بوشهر به سازش انجامیده است.

\n\n

وی ادامه داد: راه‌اندازی هیأت حل اختلاف کارگری، نقش مهمی در کمتر شدن اختلافات بین کارگران و کارفرمایان در استان داشته است و امیدواریم آمار اختلافات بازهم کاهش یابد.

\n\n

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: در این راستا بخش مشاوره کارگری نیز در استان ایجاد شده و کارگران و کارفرمایان به‌منظور تسهیل در رفع مسائل و مشکلات خود به مراجعه به مشاوره کارگری، مشورت‌های لازم را اخذ می‌کنند.

\n\n

پناه اضافه کرد: با اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل، افزایش حقوق بر این اساس انجام می‌شود و تاکنون هشت طرح طبقه‌بندی در سطح کارگاه‌های استان بوشهر انجام‌شده است.

\n\n

وی با اشاره به برنامه‌های هفته کار و کارگر در استان بوشهر بیان کرد: غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با امام‌جمعه، برگزاری جشن بزرگ کارگری، تجلیل از کارگران بخشی از برنامه‌های هفته کار و کارگر است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر