دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: با همکاری و مساعدت شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه، نخستین همایش طرح ملی محیط یاردانش آموزان شهرستان دشتستان برگزار گردید.\n\n به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه، این همایش در سالن اجتماعات پژوهش سرای متقین برگزارگردید.
کد خبر: ۲۲۰۷۰
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰

فکرشهر: با همکاری و مساعدت شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه، نخستین همایش طرح ملی محیط یاردانش آموزان شهرستان دشتستان برگزار گردید.

\n\n

 به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه، این همایش در سالن اجتماعات پژوهش سرای متقین برگزارگردید.

\n\n

دراین همایش که با حضور مهندس پورسالم رییس محیط زیست، لواسانی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتستان، مهندس صفایی شهردار و آقای کشاورز رییس شورای اسلامی وحدتیه، لقمان زاده بخشدار مرکزی شهرستان و جمعی از معلمین و مدیران مدارس و دانش آموزان برگزارگردید، رییس آموزش و پرورش شهرستان طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکرفراوان از عملکرد و کارکردهای زیست محیطی شهردار و اعضای شورای اسلامی وحدتیه و تلاش آنان در ترویج فرهنگ محیط زیست، اظهار داشت: محیط زیست از کلاس درس مدرسه شروع و تا بیابان و منابع آب و خاک و درختان و... ادامه می یابد.

\n\n

لواسانی بر اهمیت و حیاتی بودن مباحث محیط زیست تاکیدنمود و از زحمات و تلاش های صورت گرفته تشکر کرد.

\n\n

رییس محیط زیست شهرستان دشتستان نیز در این آیین، از همکاری و مساعدت شهردار و شورای اسلامی وحدتیه و اعضای انجمن فرهنگ سازان محیط زیست شهرستان و... تقدیر و تشکرنمود.

\n\n

\n\n

 شهردار وحدتیه نیز در خصوص برگزاری این همایش اظهارداشت: در راستای توسعه و ترویج فرهنگ محیط زیست و نهادینه شدن آن در سطح جامعه، همچنین پاسداشت و حفظ محیط زیست در میان دانش آموزان با همکاری اعضای شورای اسلامی تصمیم به مساعدت و همکاری با اداره محیط زیست شهرستان در جهت اجرای این طرح گرفتیم.

\n\n

مهندس صفایی ادامه داد: چاپ و توزیع کتاب مخصوص دانش آموزان و اجرای برنامه های جانبی در مدارس و....، جزء برنامه های این طرح بوده است.

\n\n

وی با تقدیراز دست اندر کاران اجرای این طرح و همکاری شورای اسلامی وحدتیه بر همت شهرداری بر تداوم اجرای برنامه های فوق و تلاش در جهت بهبود فضای سبز و ترویج فرهنگ زیست محیطی درسطح شهر وحدتیه تاکیدنمود.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر