يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر:
فکرشهر: مسابقات استاني قرآن كريم با موضوع تفسير سوره هاي مباركه لقمان و حجرات در برازجان استان بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۲۱۲
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۳:۲۳

فکرشهر ـ مصطفی محمدزاده فرد: مسابقات استاني قرآن كريم با موضوع تفسير سوره هاي مباركه لقمان و حجرات در برازجان استان بوشهر برگزار شد. 

\n\n

مسوول فرهنگی و ادبی موسسه پیامبر اعظم در گفت و گو با فکرشهر اظهارداشت: این امتحانات را تا دو سال پیش اداره ارشاد استان برگزار می کرد و در این دو سال که اداره ارشاد این امتحانات را کنار گذاشته و برگزار نمیکند، موسسه پیامبر اعظم (ص) شروع کرده به برگزاری این امتحانات و هدف ترویج قرآن و تفسیر آن در بین مردم است تا مردم با مفاهیم این کتاب آسمانی آشنا شوند و بتوانیم به عمل کردن به آن نزدیک شویم.

\n\n

وی افزود: خوشبختانه پس از برگزاری سال گذشته این امتحان در برازجان، امسال شاهد استقبال سایر شهرهای شهرستان دشتستان و سایر شهرستان های استان بوشهر بودیم.

\n\n

نامی نظری ادامه داد: هزینه این امتحان را موسسه پیامبر اعظم (ص)، خود پرداخت کرده و خیرینی نیز در این راه برای برگزاری این آیین کمک هایی را به موسسه انجام داده اند.
\nاین عضو موسسه پیامبر اعظم (ص) درباره مسابقات این دوره توضیح داد: امسال مسابقه تفسیر سوره های لقمان و حجرات برگزار شد و حدود 3300 نفر در این مسابقه ثبت نام کردند که از این تعداد حدود 40 درصد افراد را آقایان و مابقی را خانم ها تشکیل داده اند.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر