دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در آييني از كتاب ' همه به جز من ' نوشته نسترن فراهاني دانش آموز پايه دوم رشته تجربي آموزشگاه صدف شهرستان ديلم استان بوشهر روز شنبه باحضور مسئولان رونمايي شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از ايرنا، مدير آموزش وپرورش ديلم در اين آيين گفت: با فراگير شدن فضاي مجازي و فرهنگ استفاده از آن شايد تصور مي شد كه ديگر فرهنگ كتاب و نويسندگي محو خواهد شد اما شاهديم كه كتاب هنوز جايگاه خود را در بين مردم دارد.\n\n
کد خبر: ۲۲۲۲۸
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹

فکرشهر: در آييني از كتاب ' همه به جز من ' نوشته نسترن فراهاني دانش آموز پايه دوم رشته تجربي آموزشگاه صدف شهرستان ديلم استان بوشهر روز شنبه باحضور مسئولان رونمايي شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ايرنا، مدير آموزش وپرورش ديلم در اين آيين گفت: با فراگير شدن فضاي مجازي و فرهنگ استفاده از آن شايد تصور مي شد كه ديگر فرهنگ كتاب و نويسندگي محو خواهد شد اما شاهديم كه كتاب هنوز جايگاه خود را در بين مردم دارد.

\n\n

\n\n

حسين بستاني افزود: اميدواريم اين حركت دانش آموز خلاق اين شهرستان دربين ديگر دانش آموزان ادامه يابد و انگيزه ايجاد كند.

\n\n

نويسنده اين كتاب هم هدف خود از اين اقدام را علاقه به نويسندگي و اينكه 'خواستن توانستن است' و هيچگاه نبايد خود را دست كم بگيريم عنوان كرد.

\n\n

نسترن فراهاني افزود: اين كتاب كه كار نوشتن آن را از بهمن ماه سال 93 آغاز و در شهريور ماه سال 94 به پايان رساندم يك رمان اجتماعي است و در280 صفحه و در يكهزار جلد به چاپ رسيده است.

\n\n

اين آيين در آموزشگاه صدف برگزار و يك نسخه از اين كتاب به مدير آموزش و پرورش شهرستان ديلم اهدا شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر