جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: زمین لازم برای ساخت پایگاه امداد هوایی هلال احمر بوشهر واگذار شد.\nبه گزارش فکرشهر، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته دیروز این قطعه زمین در ضلع شمالی تقاطع جاده بوشهر- برازجان- بندر ریگ به هلال احمر تحویل داده شد.\n\nحسین درویشی در آستانه هفته هلال احمر در گفت و گو با خبرگزاری صداوسیما افزود: برای ساخت و تکمیل این پایگاه به صد میلیارد ریال اعتبار نیاز است که استانداری حمایت می‌کند.
کد خبر: ۲۲۳۰۰
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۹

فکرشهر: زمین لازم برای ساخت پایگاه امداد هوایی هلال احمر بوشهر واگذار شد.
\nبه گزارش فکرشهر، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته دیروز این قطعه زمین در ضلع شمالی تقاطع جاده بوشهر- برازجان- بندر ریگ به هلال احمر تحویل داده شد.

\n\n

حسین درویشی در آستانه هفته هلال احمر در گفت و گو با خبرگزاری صداوسیما افزود: برای ساخت و تکمیل این پایگاه به صد میلیارد ریال اعتبار نیاز است که استانداری حمایت می‌کند.

\n\n

وی ادامه داد: تجهیز این محل و تهیه بالگرد برعهده جمعیت هلال احمر است و همه حوادث در حوزه دریا ،کوهستان وجاده در تمام مناطق استان بوشهر را پوشش می‌دهد.

\n\n

درویشی تاسیس خانه هلال در روستای طلحه از توابع شهرستان دشتستان را یکی از برنامه های جمعیت هلال احمر استان بوشهر عنوان کرد و افزود: ایجاد خانه های هلال در روستاها با توجه به آسیب پذیری، مسافت زیاد روستاها با مرکز و دسترسی کمتر به خدمات درمانی و امدادی لازم است.

\n\n

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: دو هزار نفر امدادگر و نجاتگر با این جمعیت همکاری می‌کنند و 18 هزار نفر عضو سازمان جوانان و 11 هزار نفر عضو داوطلبان هلال احمر هستند.

\n\n

جمیعت هلال احمر استان بوشهر15 پایگاه امدادی شامل 9 پایگاه جاده ای، یک پایگاه کوهستان و پنج پایگاه ساحلی دارد.
\nمنبع: خبرگزاری صداوسیما

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر